delfinafreja

Alla inlägg under augusti 2011

Av delfinafreja - 26 augusti 2011 15:03

Hej där kära läsare! Äntligen är det helg! Hur har ni tänkt spendera eran helg? Själv har jag ingenting planerat, sova kanske. Haha, vad kul det lät.. Men jag har faktiskt inga planer alls så jag får helt enkelt ta det som det kommer. Skönt! Det fina vädret tycks äntligen har kommit till stan och ska enligt klart.se och alla andra väderprognoser hålla i sig till imorgon. Får passa på att njuta av värmen nu eftersom det troligtvis är den sista sommarn för i år.

Ta hand om er nu! PUSS

    

Av delfinafreja - 26 augusti 2011 08:14

God morgon! Sitter på samhälls lektionen och ska väl alldeles strax börja. Sen har jag spanska och slutar för dagen tio i tolv, helt okej en fredag!

PUSS!

Av delfinafreja - 25 augusti 2011 21:13

Ligger redan i sängen, har gjort det sen jag kom hem. Förutom när jag följde med mamma in till stan och köpte hem spicy. Annars har det varit sängen för mig, som resten av veckan.. Mår verkligen inte bra just nu, usch.


Kryper ner med tusen täcken och kollar på gamla foton, världens bästa lillebror gör mig alltid glad och varm inombords. 

Av delfinafreja - 25 augusti 2011 20:01

Att mista den man borde se varje dag, någon som borde finnas för dig jämt, det GÖR ont. Att kunna skriva om det är svårt men jag har längre ingen ork att hålla det inom mig.

Jag minns inte det sista du sa till mig, jag minns inte om du någonsin gav mig en sista puss eller kram innan det var över. 

Det är tretton år sedan vi flyttade och jag har försökt inbilla mig varje dag att du är död.

Det var ett par år då jag faktiskt sa det när nyfikna människor frågade.

Bara för att jag var för rädd och sårad för att berätta hur det verkligen låg till.

Att du svek mig, oss. 

Du såg mig inte växa upp, du såg inte något av alla mina viktiga ögonblick. 

Du fanns aldrig där och stöttade mig när killar betedde sig som idioter, jag har alltid varit ensam.

Men ändå inte. 

Du har alltid varit med mig, i mitt hjärta.

Tack pappa, för du gav mig orden och lyckan att skriva.

Jag vet att jag ärvt det av dig. 

Och jag vet att vi ses snart igen.  

Av delfinafreja - 25 augusti 2011 16:58

Klicka dig in HÄR hos "vadfanskajagheta" och var med och tävla om en alldeles egen valfri Ziperall! 

 

Av delfinafreja - 25 augusti 2011 16:10

Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen



Av delfinafreja - 25 augusti 2011 14:29

Ännu en skoldag har passerat. Dagen flöt på rätt bra, bortsett från en dryg håltimme men det är väl sånt man får stå ut med. Vi slutade redan vid ett idag, vilket innebar att jag hann med halv två-bussen. Skönt att slippa vänta kvar på stan och komma hem tidigt i stället!

Nu ska jag kolla på lite NCIS och äta "Swedish Fish", det är sååååå galet gott! 

Tjingeling!

          

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards