delfinafreja

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av delfinafreja - 30 augusti 2011 18:43

Värdelösare dag får man leta efter.. Sovmorgon imorse, därefter var det full fart fram till klockan tolv. Därefter var det inte mycket mer att göra än att vänta och vänta och vänta lite till. Håltimme i två och en halv timme är ingen höjdare. Tyskan började halv tre och slutade fyra, vilket för mig innebar att jag missade bussen och tvingades vänta ännu en timme på nästa. Sånt är livet på landet, suck.

Har hostat mig igenom hela dagen, den verkar inte vilja sluta! Hoppas att det blir bättre under kvällen för om en timme eller så kör lillebrorsan över mig till älsklingen. Där spenderar jag natten eftersom skolan imorrn inte blir långvarig. Två lektioner och det är smidigare att ta bussen från honom. 

Hur har er dag varit? 

Nu ska jag leka lite med datorn, kolla runt lite och troligtvis äntligen bestämma mig för vilken jävla kamera jag ska köpa! Lönen har kommit och jag måste bara bestämma mig! 

Ta hand om er så hörs vi!


Av delfinafreja - 30 augusti 2011 10:13

God morgon! Här sitter jag just nu i skolan, har engelska men vi gör inte särskilt mycket. Jag blev klar med min text till redovisningen igår så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå. Snart börjar matte b, på riktigt. Vet inte om jag är taggad direkt men vår nya lärare verkar jättebra! Så det ska nog bli bra. 

Nej det var allt för mig just nu, ha det bra! 

PUSS!

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards