delfinafreja

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av delfinafreja - 1 augusti 2011 19:04

Något är fel. I tre dagar nu har jag gått omkring med andningsproblem. I vanliga fall är jag frisk som en nötkärna. Inga alergier, ingen astma, inga sjukdomar, jag går inte på några mediciner, ingenting alls. Jag har aldrig behövt operera något, aldrig. Och det sjukaste jag varit någonsin är väl nog när jag var 5 och hade svinkoppar. :s Som ni förstår är jag inte den som brukar ha problem på det sättet.

Men nu... I tre dagar som jag nyss nämt har jag haft otroligt svårt att andas. I början var det bara lite smått irriterande, men nu, nu har det övergått till ren jävla smärta! Ringde till sjukan och de rådde mig att åka in. Så ja, nu ska mamma och jag hinna käka lite och sen drar vi. Får se om det lbi något jobb imorgon.

Wish me good luck. Bloggar sen hur det har gått. 

Ciao

Av delfinafreja - 1 augusti 2011 06:59

God morgon på er! Det blir ett snabbt inlägg nu eftersom jag åker alldeles strax. Det ska bli så otroligt skönt när jag får sommarlov igen i två veckor! Två hela veckor med ingenting planerat, jag ska sova sova sova! Och gosa med pojkvännen massvis förstås.. 

Bloggar mer ikväll, om jag orkar det vill säga. Ha det gott idag!

Puss

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards