delfinafreja

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 21:20

Tjenixen! Var nyss ute och löpte 3,5 km. Kändes rätt tungt med tanke på andningen men stannade bara en gång. Nu i efterhand känns det väl sådär. Skönt att ha gjort det, behövde röra lite på mig men jag skulle ju gärna haft bättre förutsättningar..

Nu vill jag helt ärligt att min andning ska bli bra. Jag blir snart mer än bara irriterad kan jag meddela! 

Förresten, kom att tänka på att jag skulle behöva lite råd i en fråga. Det är nämligen så att när min lön kommer så har jag bestämt mig för att köpa en systemkamera. Frågan är då bara VILKEN.... Det finns hur många som helst! Är det någon av er som är insatt och vet vilka som är bra för en nybörjare som vill ha en någorlunda billig kamera? Har kikat lite på diverse Nikon och Sony, vill helst inte lägga ut mer än 4500.. Vore superduper tacksam för kommentarer! 


Min fina bästavän och jag dagarna innan midsommar. Varje steg jag tar finns du hos mig även om vi befinner oss mil ifrån.

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 19:25

Tja! Kolla in på länken här, du kan vinna valfritt smycke bland jättemånga fina, inga konstigheter alls! 

http://www.bloglovin.com/m/1543179/267690132/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnZhZGZhbnNrYWphZ2hldGEuc2UlMkYyMD


Av delfinafreja - 8 augusti 2011 14:12

..Jag tar tillbaka vad jag skrev tidigar om vädret. Skönt som jag hade det satt jag ute i solen och njöt av värmen när det plötsligt börjar spöregna! Det var bara att springa in.. Jätteroligt-.- Nu blir det lite tv-tittande i stället, slödag? Absolut!

Puss!

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 13:31

Tjenare tjenare! Vilken tur vi har haft med vädret i helgen, bortsett från söndagen som bokstavligen regnade bort.. Spenderade gårdagen tillsammans med min älskling, vi myste och hade det jättebra och i morse var jag tvungen att åka tidigt till jobbet. Skulle lämna över vad jag gjort de senaste veckorna osv. Så det blev en halvdag på jobbet idag och därefter en lunch med kul folk. Nu sitter jag hemma, ute på verandan med lite glass i knät, mums! Hihi. 

Planerna för dagen är inte många, ska antagligen bara ta det lugnt. Förhoppningsvis kommer mitt hjärta hit ikväll och gör min dag perfekt. 

Hoppas att ni får en bra måndag allesammans!


Att förlåta måste inte innebära att du tar en person tillbaka in i ditt liv, eller att du glömt vad denne gjort..

"Att förlåta är att sluta önska att det förflutna vore annorlunda".

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards