delfinafreja

Alla inlägg under december 2012

Av delfinafreja - 10 december 2012 20:59

London bokat i januari!! Tillsammans med en fin vän åker vi och besöker en toppenvän jag inte har sett på många, många år. En weekend med dessa människor är den där riktigt perfekta starten på året som jag verkligen behöver. 

Nästa år ska bli mitt år. Då är allt möjligt. Allt.

Jag ska komma ur den här dalande perioden och med bägge fötterna på jorden och i framtiden alltid ha mitt eget bästa som prio ett.

Jag ska bli lycklig igen.

Av delfinafreja - 10 december 2012 20:50

Har haft en rätt jobbig period på sistone. Mycket i skolan, mycket hemma, mycket i mitt huvude. Får aldrig någon riktig lugn och ro längre. 

Saco-mässan för någon vecka sen blev i alla fall en stor succé för mig, jag hittade några riktigt intressanta saker att se fram emot och nu är jag i full gång med att fixa ett jobb så jag får råd! 

Velar dock. Plugga något jag verkligen älskar i Australien... Eller åka som Aupair till USA... Svårt val.

Känns dock aningen bättre att veta att jag nu har ett mål att sträva efter. Jag ska lämna livet jag lever idag och starta ett nytt, häftigt, spännande och roligt liv. 


Men innan det blir verklighet har jag ett par månader kvar att överleva här hemma. Skolan tar verkligen kol på mig just nu. På torsdag beger jag mig mot Skåneland men innan dess har jag JÄVLIGT mycket skolarbete att stå i.Jag ska skriva uppsats, prov och en krönika. Låter ju kul kanske vissa tycker. Då ska ni kanske veta att uppsatsen handlar om "depression om unga" och ska vara klart IKVÄLL! Jag har väldigt mycket kvar kan man säga... Proven är i miljökunskap (fick dock full pott på den!) samt IR, vilket jag inte ens har börjat plugga inför. 

Sist men inte minst, krönikan. Jag tycker i annat fall att krönikor är riktigt kul att skriva och läsa, men denna gång ska temat vara 1800-tal. JAG SKA SKRIVA EN KRÖNIKA SOM OM JAG LEVDE PÅ 1800-TALET FOR GOD SAKES! Vad menar min lärare?? Den ska vara klar imorgon och tror ni jag har skrivit en mening än? 


...........Svar nej.


Orkar inte...... Vill.ha.jullov.på.en.gång



Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards