delfinafreja

Alla inlägg under juli 2012

Av delfinafreja - 31 juli 2012 20:43

Imorrn beger jag mig hemåt igen, efter ett par sköna dagar ute i Tranås tillsammans med pojkvän + familj. Soliga dagar varvade med moln och regn, typiskt svensk sommar vill säga.
Nedan ser ni en bild jag tog i lugnet innan stormen tidigare ikväll. Men efter ett rejält regn och lite åska så kom solen fram och gav oss en riktigt fin kväll!

Av delfinafreja - 30 juli 2012 15:47

Jag är trött. Har sovit dåligt, länge nu. Mardrömmar, vaknar med hjärtklappning och ser saker. Normal? Skulle inte tro det.
Nu har jag iaf sovit en natt ute på pojkvännens sommarställe. En ö ute i Sommen. Jättemysigt ställe. Men nu är det svårt att hålla ögonen öppna, en powernap skulle allt sitta fint!

Bilden är från tidigare idag när Filip envisades med att bada i den kalla sjön..

Av delfinafreja - 21 juli 2012 22:05

En dag i Stockholm med en fin vän! Fyndade massor på rean. Tror jag är sale-beroende.. Allt detta under 300 spänn. H E L T O K !

Av delfinafreja - 19 juli 2012 13:25

Dagens "att göra":
Jobba, slita med att lära sig nya växeln och nya program. Som om inte det förra var jobbigt nog.. Nåja. Två dagars jobb, lite extra cash i fickan och förhoppningsvis får jag ett samtal/mail vilken dag som helst och får mig ett jobb till! GER ALDRIG UPP!

Av delfinafreja - 17 juli 2012 15:01

Just nu älskar jag mitt liv, så mycket! Senaste tiden har jag fått spendera med goda vänner och familj. Solat och lunchat, en spontantripp till Stockholm och mormor & morfar, festat med grymt folk, poolparty med fina vänner och sååå mycket mer! Sommarlovet må ha gett oss uselt väder, men tur man har så fantastiska människor runt omkring sig!

Av delfinafreja - 10 juli 2012 23:36

 


Av delfinafreja - 10 juli 2012 22:38

Ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen på senaste. Jag kan inte säga annat än att jag har haft tankarna på annat håll. Det är sommarlov, vad kan man förvänta sig liksom. Inte har man tid att sitta hemma och blogga när det är så fint väder ute? Inte för att det har varit särskilt bra väder men man måste ändå ligga i och inte missa solen när den väl dyker upp! 

Nu ska det i alla fall bli ändring på det. Hoppas jag. 

Kommer ett inlägg senare med lite bilder på hur mitt liv sett ut de senaste månaderna! Håll koll!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards