delfinafreja

Alla inlägg under juli 2011

Av delfinafreja - 31 juli 2011 19:54


Det är en märklig tillfällighet att ordet ärlighet utgör en väsentlig del av ordet härlighet.

Fotot taget på avslutningsbalen i 9an.  

Av delfinafreja - 31 juli 2011 19:32

You changed my life, you made it right. And I'll be a servant to you for the rest of my life. You're the biggest part of me.

Av delfinafreja - 31 juli 2011 14:38

Söndag eftermiddag.. Imorgon börjar jag jobba igen, sista veckan sen ska jag njuta av de sista veckorna på sommarlovet! Ber till gud att vecka ska gå fort! 

På onsdag kommer älsklingen hem, ser fram emot det! Jag hatar att vara ifrån han länge. En dag räcker sen vill jag (måste jag) vara i hans famn igen. Har ni någonsin varit så kär förut? Jag blir tokig, jag saknar honom hela tiden..  

Familjen begav sig iväg för att spela golf alldeles nyss. Så nu är man ensam hemma IGEN. Ont har jag fortfarande från att jag har svårt att andas. Nu hugger det till i bröstet med jämna mellanrum. Vad fan är det för fel?? Dog gjorde jag i alla fall inte i natt. Phhuu! 

Nej nu ska jag gå ut i solen, dra på mig bikinin och försöka få lite färg! 


Puss på er!

 

Av delfinafreja - 30 juli 2011 22:23

Here's my comeback on the road again.. Hej och god kväll gott folk! Lördag och jag antar att de flesta av er är ute på partaj och super sig redlösa! Själv är jag hemma..

Igår började jag nämligen få kramper i bröstet och lungorna. Har haft svårt att andas och inte känt att jag fått tillräckligt med luft i lungorna. Inte har det blivit något bättre idag heller så nu börjar jag bli orolig. Tänker bara att något kan vara fel och jag skrämmer upp mig själv med att jag kanske slutar andas i sömnen i natt.. Snacka om att jag förstör för mig själv..! 

Det blir nog inte många timmars sömn för mig i natt inte.  

Tänkte redigera lite bilder och klura på en ny design för bloggen nu när jag ändå håller mig vaken, kanske kan få mig att tänka på något annat än smärtan och obehaget i bröstet? Säg mig, är det någon av er som har haft samma problem kanske? Vore supertacksam om ni i såfall kunde kommentera osv. 

Gårdagen är historia och vi kan aldrig spola tillbaka, imorgon är framtiden och vi kanske inte ens överlever natten och får känna på morgondagen, idag är allt som räknas, allt i kan göra något åt. Ta vara på varje minut, varje kan var din sista.

                          

Av delfinafreja - 30 juli 2011 10:51

God morgon gott folk. Hoppas att ni hade en bra fredag? Det hade i alla fall jag! Bortsett från att pojkvännen min har begett sig iväg några dagar.. Men hade lite vänner över.

Lördag idag och jag har ingenting planerat, hade tänkt ta mig in till stan men när jag vaknade kände jag mig inge vidar pepp på det.. Istället blir det nog bara en chilldag hemma.

Ha det bra!

Av delfinafreja - 29 juli 2011 20:22

Hej igen. Kom på en sak, om ni läst tidigare inlägg så skrev jag om en bok jag läste på jobbet. "Freja, sagan om Valhalla", jag har i alla fall läst klart den, det gjorde jag redan i måndags faktiskt men som sagt så har jag inte använt mig utav datorn. Hur som helst, det jag ville säga var att, boknörd som jag tydligen har blivit, så har jag redan läst ut den andra boken i trilogin.. "Idun, sagan om Valhalla"

Jag har fastnat så djupt i de här böckerna! Det är helt galet. Jag läser sida upp och sida ner helt maniskt. Haha.

Jag råder er alla som har något intresse av bronsålder och vikingatiden och dess gudar och gudinnor. Även till er som inte är insatt eller intresserad, det är böcker som innehåller allt. Prova! Det är jättespännande böcker och ikväll ska jag påbörja den tredje och sista. 

Nu ska jag göra mig i ordning. Puss

 

Av delfinafreja - 29 juli 2011 19:59

Hej hej. Dålig uppdatering den här veckan, har haft så fullt upp med jobbet så har verkligen inte hunnit sitta ner vid datorn.. En vecka kvar nu, en och en halv vecka avklarad. Nu är det i alla fall fredag och helg, åh efterlängtade helg! Dock trodde jag att jag skulle få spendera den hemma med min fina älskling men oturligt nog skulle han i sista sekunden åka med sin familj och hälsa på släktingar.. Fan fan fan..! Hela veckan har jag varit ensam hemma och därför tänkte jag göra helgen till en supermysig helg bara för honom och mig. Men icke sa nicke.. 

Nu sitter jag i alla fall här, ensam hemma, snart kommer det över fint folk. Innan dess ska jag bara ligga framför tvn, för tillfället ser jag på "Bones" som jag skrivit om i tidigare inlägg. 

Ciao, ta det lugnt ikväll!

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards