delfinafreja

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av delfinafreja - 27 juli 2011 23:51

Hej hej. Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej. Känner mig lite allmänt hängig och nere och har känt så de senaste veckorna faktiskt.. Kan det vara att skolan närmar sig kanske? Nu har jobbet kommit igång ordentligt i alla fall och jag känner mig väldigt säker med allt jag gör. Skönt det eftersom det ändå är en hel del saker att stå i där jag arbetar.

Dagen har varit lugn så jag har haft mycket tid till läsande. Lyckades läsa ut boken jag nämnde i tidigare inlägg! Har nu börjat på uppföljaren, "Idun, sagan om Valhalla". Den inledde dock inte något bra. Efter första boken som handlade så mycet om kärleken mellan Freja och Tor blev andra bokens inledning en besvikelse.. Jag vill läsa om deras kärlek och lycka men nu hatar de varandra... Usch och fy hur kärleken ska krångla jämt. 

Hur som helst, det är dags för mig att sova nu. Ska upp tidigt imorgon bitti också tyvärr.. Två jobbdagar kvar till helg, Sju jobbdagar till och sen är jag klar för sommaren. Underbart!

God natt med er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards