delfinafreja

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av delfinafreja - 15 juli 2011 15:12

Hej alla glada! Äntligen är det fredag igen! Tänkte nog slänga ihop någon liten kaka här på eftermiddagen och efter det dra mig vidare mot Filip. Han har äntligen slutat jobba! Synd bara att jag själv börjar jobba på måndag.. Typiskt. 

Hur som helst, med ett leende på läpparna går det nog fort. Jag jobbar två och en halv vecka och sedan är det drygt två veckor kvar av sommarlovet. 

Är det bara jag eller känns sommarlovet bara kortare och kortare för varje år? Hemska tanke att börja skolan igen. Jag är inte det minsta sugen. Lite excited att jag börjar i tvåan kanske men i övrigt ingen lust alls med skolan. 

Jag spenderar troligtvis kvällen med Filip, får se om vi drar ut eller bara är själva. Så om ni är smarta så har ni redan listat ut att det innebär ingen uppdatering ikväll men det kommer såfort jag kommer hem!   Hoppas ni läser från tidigare då i stället! Hihi. 


Här får ni ett fotot på dagens outfit också..:

Adios guapos, ta det lugnt ikväll!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards