delfinafreja

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av delfinafreja - 14 juli 2011 20:34

Hej hej! Nu är jag hemma igen, efter en heldag i staden. Shopping och massa mys med en fin vän, samt att jag sedan fick sällskap av mor min och hon och jag gick iväg och klippte oss bägge två. Så här nedan får ni se hur det blev och lämna gärna en kommentar vad ni tyckte!  

Hann också med lite shopping med mamma och det blev lite matkassar och saker till trädgården med. Inte helt illa för en dag. Jag laddar upp bilder på några av mina fynd från idag. Allt är köpt på rea, det gillar jag! 

Nu ska jag hjälpa till i köket och göra lite varma mackor och te, det är inte helt fel som avslutning på en jättemysig dag. 


Ha det bra hörrni!


   

   


Bild 1:

Shorts från BikBok 49:-

Axelväska från Lindex 75:-

Bild 2:

2 skärp från Lindex två för 75:-

Bild 3:

Mönstrade byxor från BikBok 59:-

Av delfinafreja - 14 juli 2011 13:15

Tja tja. Torsdag idag och jag ska straxt bege mig mot staden för lite shopping och en välbehövlig klippning! Vet dock inte hur jag ska klippa mig. Jag vill klippa av skiten, göra något nytt och vågat med håret men det är svårt att hitta en bra frisyr när man har lockigt (krulligt) hår.. Någon som har samma problem som mig eller? Vill klippa av en bit, få kortare hår och prova hur det ser ut. Är bara lite orolig att jag ska ångra mig sedan. Fan vad svårt det ska vara. Hittar ingen inspiration hos någon annan heller.. Blä! 


Här får ni dagens outfit när jag ändå är igång med skrivandet! 

Take care! /delfinafreja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards