delfinafreja

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av delfinafreja - 12 juli 2011 22:30

God kväll alla glada prickar där ute i världen! Det är väl inte bara jag som känner mig sådär superkär heller? Jag fick något himla lyckorus genom kroppen, alla mina tankar var på min pojkvän, Filip och jag blev så himla varm och glad inombords! Vi blev tillsammans andra terminen i 8an. Vilket nu är två år och ungefär sju månader sen. Tänk vad tiden går fort! Och jag har aldrig ångrat en sekund med den här killen kan jag säga er. Trots att vi, som de flesta andra, har haft våra tjaffs och problem. Jag älskar honom helt enkelt, i vått och tort.

Jag fick bara ett litet ryck och ville skriva det och utifall att han råkar klicka sig in här, att han blir lite extra glad. Hihi.

Hur är det med er själva? Har ni något förhållande? Skriv gärna i så fall, hur länge ni har hållit ihop och kanske vad ni brukar göra med er älskling när ni umgås? 

Take care! 

En kärlek starkare än något annat. Hos dig har jag allt.

Av delfinafreja - 12 juli 2011 21:04

Hej gott folk! Tisdag kväll och jag har precis kommit hem igen från Filip. Blev en mysig eftermiddag inne med honom eftersom vädret var som det var. Det slog spön i backen som man säger och åska har det också gjort idag. Men det var ganska så mycket mysigt ändå. Vi åt god mat och fick glass till efterrätt.


Nu tänkte jag snart sätta igång någon film att glo på tills jag somnar, någon som har några tips? Funderade på att se "The tourist", har ni sett den och i så fall, var den bra?  


Gick förresten igenom datorn och alla bilder jag har lyckats samla på mig. Tänkte visa några av bilderna som är tagna för ett år sedan. När jag fortfarande umgicks med tjejerna från högstadiet. Sen några månader tillbaka har jag inte pratat med dem över huvud taget. Tråkigt men ibland blir det så. Vissa människor passar inte ihop och vissa kan inte säga som det är. Därför var i alla fall jag tvungen att sluta umgås med dem.. 

Det jobbiga är bara att se tillbaka på allt kul vi faktiskt har haft och gjort. 

Men men, life goes on.


Bilderna är som sagt tagna för ett år sedan under det som då hette "RIX FM festivalen" men som i år bara hette City festivalen. Vi var ett gäng och skulle se Hoffmaestro. Det var himla kul och vi stod allra längst fram. Minns att jag hamnade i dragkamp med en tjock brud om en av bandets handdukar. Äckligt när man tänker efter, att jag nästan hamnade i slagsmål över en handduk med svett.. Haha. Så det kan gå. 


Nej det var nog allt för mig just nu. Ta hand om er! 


             

Av delfinafreja - 12 juli 2011 13:32

Hej och god förmiddag allesammans. Hur står det till med er idag? Med mig är det i alla fall toppenbra. Jag vaknade imorse, vid halv elva och himlen var blå och solen stekte! Skönt att gå ut och sätta sig med frukosten i knät och hinna sola lite innan man satte igång med trägårdsarbete.

Lillebrorsan och jag hade nämligen blivit tillsagda att stapla ved idag. Inte var det lite ved heller.. Nu har vi kommit halvvägs och jag är ganska så less på det, därför tar jag mig istället hem till Filip nu. Känner att jag behöver hans närhet just nu.

Får se om jag bloggar något ikväll men det antar jag!   

Ha det bra så länge. /delfinafreja


   

Av delfinafreja - 12 juli 2011 00:59

Killen är sjukt häftig..!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards