delfinafreja

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av delfinafreja - 18 juli 2011 23:02

Och hon chockar! Ja då, ni ser rätt. En SVENSK rubrik, vad är det som händer? Jag var ju in på ett spår ett tag att bara använda engelskan. Hmm, undrar vad som kan ha orsakat detta..   What ever, nu är det dags för mig att sova. Ska som sagt upp tidigt imorgon bitti as well.. Jobbet kallar som ni vet. 

Tänkte bara skriva av mig lite, kändes som jag bara behövde fokusera på något annat än skola och jobb ett tag.

Alla har det svårt någon gång i livet. Det vet vem som helst. Men ingen, absolut ingen vet vad just DU går igenom. Ingen annan än du kan veta vad du tänker och känner. Der är helt och hållet upp till dig. Därför är det så otroligt viktigt att berätta. För din mamma, pappa, din bästavän, pojkvän eller någon släkting. Kanske till och med en proffessionell.  Jag vet inte vem du trivs att prata med bäst, det viktiga är bara ATT du gör det. Jag vet hur svårt det är att gå och bära på tunga saker inom sig, helt ensam. Jag lyder inte ens mina egna råd alla gånger. Finns mycket inom mig som svider. Vissa dagar mer än andra. Jag försöker hålla huvudet högt. Se allt från andra perspektiv. Allt för att glömma, lägga allting bakom mig, bara allmänt må bra. Varje dag tänker jag, "efter regn kommer solsken". 

Sov gott mina vänner.

Av delfinafreja - 18 juli 2011 17:16

Some people just got it..  

Av delfinafreja - 18 juli 2011 16:55

Tjenare! Äntligen hemma igen från jobbet. Det har varit en lugn dag så man ska inte klaga, dock är det väl aldrig kul att jobba? Längtar efter mina två sista veckor av sommarlovet och längtar efter min lön men mest av allt så längtar jag faktiskt efter min älskling.. Varje dag jag inte kan se honom är jobbigt, jag får svårt att hålla mig vaken ens en gång.. 

Imorgon blir det mer jobb i alla fall, hoppas på lika dåligt väder som idag! Då kan man faktiskt vara glad att man jobbar och inte ligger hemma och tråkar hela dagen. Haha..!

Nu drar jag en filt över min frusna och trötta kropp, tar mig en bit nybakad och välförsänt kladdkaka och slänger mig ner i soffan framför "Bones" på tv. 

Take car duuudes!


   

                                                     

Av delfinafreja - 18 juli 2011 07:18

God morgon era morgonpigga människor! Klockan är 07.19 och jag åker alldeles strax till jobbet. Skönt..(?) Nja, skulle nog hellre ha sovit till klockan tio idag. Igår kväll var det röj party här hemma så nej, det var inte det enklaste att somna. Jaja, det är bara att bita ihop. Jag jobbar tre dagar den här veckan, sen får jag långhelg följt av två veckors jobb. Ska bli kul att få lönen sen! 


Bloggar ikväll allesammans!   Ha en bra måndag! / delfinafreja 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards