delfinafreja

Alla inlägg under oktober 2011

Av delfinafreja - 31 oktober 2011 23:40

Allting har gått och vänt sig upp och ned. Jag vill bara få ett slut på det här  helvetet! Du är en idiot, ni är idioter! Och jag hoppas att ni är nöjda nu. Ni förtjänar verkligen varandra. 


Aja, här följer lite bilder från helgen. 

Innan avfärd mot Stockholm.  

 

Mina spökmuffins 





Vilket resultat

Av delfinafreja - 28 oktober 2011 10:28

..skulle jag verkligen behöva just nu! Har så fruktansvärt ont i magen! Och den släpper inte , inte ens för en minut. Har haft det sen jag igår förmiddag, då jag tvingades åka hem för det gjorde så ont. Fan. Känns inte som jag kommer klara av den här dagen heller. Och inte kan jag påstå att det blir bättre när vi har ett långt jävla hål fram till klockan tolv. Blä!

Försöker få lite plugg gjort sålänge, har en SWOT-analys som ska vara kvar idag. Skolan är inte nådig nu. Men fan, om några timmar har jag höstlov - och det ska njutas för fulla puckar! 

Puss!

Av delfinafreja - 27 oktober 2011 14:58

Dags för lite bakande känner jag. Det var alldeles för länge sen jag fick baka något kul. Idag är halloween min inspiration, får se vad det blir för gott! Först ska här städas lite, rummet är litet men oj så svårt att hålla efter.. Haha, kan ha att göra med att jag varit en hel del sjuk också men jaja. Städat ska det bli! 


Ni kanske undrar över rubriken. Ja då kan jag säga er att det är tyska och betyder läxor. Och det är precis vad jag har nu. Upp över öronen mycket! Matte, samhäll, spanska, tyska, engelska, ekonomi och så vidare. Kan sätta allt på att ingen annan tvingas tänka på så mycket inför höstlovet. Däremot tänker jag inte bry mig om det ett smack den här veckan som kommer - då ska jag enbart njuta av ledighet. Kanske eller rättare sagt så ska jag gå igenom matten men bara för att jag måste. Fattar ingenting av matte b, vad ska vi med det att göra egentligen? 


Ciao.

Av delfinafreja - 26 oktober 2011 21:40

Jaha, trots att vi spelade grymt och var såååååhär nära att reducera enda in i sista sekund - så räckte det inte till. Fan. Nåja, en bra match är alltid en bra match, positiv som man försöker vara. 

Nu har vi precis slagit över till 6an, där Beerfest är i full gång. Den filmen är för himla kul! Borde nog faktiskt gå och lägga mig alldeles strax egentligen, det är trots allt skola imorgon igen..

Med det säger jag god natt och sov gott allesammans.

Av delfinafreja - 26 oktober 2011 21:14

Satan i gatan! VIK hockey lirar nu ikväll, blev dock inte av att åka och kika och det ångrar jag en aning just nu. Matchen går på tv så jag har suttit med lillebrorsan och kollat. Fan vad kul match! Örebro tar ledningen efter första perioden med 0-2 men redan i andra reducerade dem till 2-2. Nu, med två minuter kvar av ordinarie tid ligger vi under med 3-4 men har ständigt farliga lägen att reducera! Kom igen nu killar! Det här kan vi ta! 

Av delfinafreja - 26 oktober 2011 19:33

Hej på er. Min dag har varit ett rent helvete.. Inledde dagen med svenska redovisning, vilken gick åt helvete! Har varit förberedd i veckor nu, visste exakt vad jag skulle säga och när. Men när det väl var dags - ja då fumlar jag, kollar på fel papper och tappar bort mig en massa. Suck. Inte nog med det, jag passade även på att dra ut på tiden.. Där rök det betyget. Efter det gick allting utför. Ekonomin, engelskan, matten, inte ens att prata med våra ettor om Ukraina-resan gick bra. Jag känner mig bara allmänt kass. Har varit så nu ett tag, är nog inte helt frisk än.

Äsch, nog snackat om det - hur har eran dag sett ut?

Sitter för tillfället inne på brorsans rum, kollar lite tv och planerar för Stockholm i helgen. Bra inledning på en veckas härligt lov. Bara två dagar kvar nu, känns helt fantastiskt skönt! Inte nog med det så är det halloween nu också, hur och var nu den ska firas. Ingenting bestämt än men hoppas att det ska bli något skoj. Godis i massvis är i alla fall garanterat. Mmmm.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards