delfinafreja

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av delfinafreja - 12 oktober 2011 10:56

Jag är sjukare än någonsin.. Hostar så jag snart spricker av smärta - både i halsen och i bröstet?! What's up with that liksom???? När man inte kan gå och snyta sin förkylda näsa utan att det gör ont, då börjar man bli j*vligt irriterad. Och den där smärtan i bröstet - ja den vet jag inte var den kommer ifrån. 

Fick ont i förrgår då jag låg och hostade som en gris. Men då fick jag ont i hela magen och kroppen, så tänkte att det var för jag hostade så dant. Men nu, nu gör det ondare än någonsin och jag har svårt med att göra minsta sak. Suck. 

Och i eftermiddad vill nog mamma min ta med mig till sjukan, kolla upp varför jag mår såhär - jag har varit sjuk i dryga två månader nu, inte någon direkt höjdare!

Nu ska jag, VILL jag, äta lite så får se om kroppen tillåter det. Annars kryper jag ner och sover ännu mer.

Puss.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards