delfinafreja

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av delfinafreja - 1 oktober 2011 15:46

Hej hej. Det är en väldigt trött och sliten tjej som skriver för tillfället. Minns inte när jag senast kände mig såhär off faktiskt.

Pojkvännen har dragit iväg på träning så nu ligger jag i hans säng och fördröjer tiden med hög musik och plugg. Suck.

Men nu är det slut med sånt. Drar på en film och myser en stund. Sen drar jag mig ut i det fina vädret! 

PUSS


Bjuder på en skön låt av My Chemical Romance 

Av delfinafreja - 1 oktober 2011 11:54

Gårdagen spenderades mestadels på stan. Efter skolan begav jag mig mor Erikslund, någon gång måste man faktiskt kolla in det nya köpcentret. Och ja, det var enormt! Där mötte jag upp mamma och vi strosade omkring där en stund. Fyndade ett par skor och en tröja till mig och mamma fick med sig en lövkorg men vi hittade en hel del till lillebrorsan och mammas sambo i stället, halsdukar, tröjor osv. Mycket nöjda killar fick vi!

Efter någon timme där körde mamma ner mig på stan, där mötte Isabelle mig och vi drog på äventyr. Kvällen spenderades hos henne men avslutades i älsklingens säng! 


För en gång skull tog vi en sovmorgon imorse! Klockan var nog halv tio innan vi klev upp, hihi! Lycklig tjej? Svar ja! Nu står hjärtat mitt och lagar amerikanska pannkakor till lunch. En aning töntig är han dock, som påstår att han inte kan steka pannkakor.. Ja då blir man smått irriterad! 


Kommer bilder på mina inköp senare, nu ska här ätas! PUSS

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards