delfinafreja

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av delfinafreja - 3 oktober 2011 20:21

Myser framför tv.n, "pengarna på bordet". Rätt kul faktiskt! Man måste tänka till lite själv också, så vi tävlar lite här hemma, ser vem av oss som skulle blivit rikast, haha! 

Imorgon blir det ingen skola för mig, trots min stukade fot (som för tillfället är inlindad i ett enormt lager kyla och bandage) så ska jag i alla fall spela skoldm. Ska bli skönt att spela lite fotboll igen faktiskt! 

Nu ska jag kolla hur det går för paret i "pengarna på bordet". 

PUSS

Av delfinafreja - 3 oktober 2011 15:47

Som rubriken lyder, det är nu tio minuter innan den här äckliga måndagen är över. Jippi! Då ska jag ner på stan, vänta på bussen och åka hem och sova! 

Orienteringen idag gick bra, jag startade med löpning, gick bra till första kontrollen då jag halkar och stukar foten. Bra Jennie, bra.... Så därifrån var det bara att halta sig vidare. Gick rakt igenom sankmark kort därefter och inte bara en gång, utan tre.. Suck.

Men nu slutar jag snart, vill bara hem till min lilla säng, krypa ner under täcket och slå på en film! Inte bry mig ett skit om tyska provet imorgon, eftersom det är skol dm hela dagen. Vilket betyder, INGEN TYSKA FÖR MIG! Wooop, wooop!

Nu ska jag dra, seee you! 

Av delfinafreja - 3 oktober 2011 08:45

Jaha, egentligen skulle man ha börjat dagen med spanska. Men nej nej, jag sitter här och väntar och när klockan slår halv nio, när vi egentligen ska börja. Då kommer en i klassen och säger att den är inställd och att en lapp sitter på dörren om det. Suck. 

Så nu börjar jag inte förrns klockan elva, det känns ju si sådär faktiskt. Att veta att jag kunda ha tagit sovmorgon, åtminstone två timmar! 

Av delfinafreja - 3 oktober 2011 08:08

 

God morgon gott folk! Många av er är nog, precis som jag, dööööötrötta idag. Inte nog med att det är måndag, (vilken enligt mig är den värsta dagen på veckan) utan det ska plus på det regna och vara allmänt pissväder. Kan det bli en värre start på veckan? 

Måndagar = helvetesdagar och jag mår dessutom som om jag blivit påkörd av ett jävla tåg.. Jag slutar fyra, så ja det är bara att bita i det sura äpplet och göra så gott man kan.. Suck.

See you!


Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards