delfinafreja

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av delfinafreja - 13 oktober 2011 17:11

Jag kommer aldrig bli någon annan än den jag är. Det är inte heller något jag strävar efter. Jag är den jag är och om du inte gillar det - kan du dra åt helvete. Jag har redan gått igenom för mycket för din skull, för er. Jag är ingen leksak, jag är en människa som ska behandlas med respekt. 

För sent har jag insett att jag klarar mig alldeles utmärkt på egen hand, utan en massa idioter som står i min väg och tror att genom att förstöra för mig kan göra dem själva bättre.

Hey losers, know something? It's never gonna happen! Ni blir aldrig bättre än mig, aldrig bättre än någon. 

Av delfinafreja - 13 oktober 2011 17:01

 

Hej hej! Jättedålig uppdatering - jag vet.. Men var finns orken till att skriva eller göra vad som helst när man ligger hemma och är sjuk? Jag har varit supersugen på att baka äppelmuffins HELA veckan men inte ens min favoritsysselsättning kan jag göra när jag är sjuk. Baka alltså.

Det är en aning irriterande! Nu börjar jag känna mig någorlunda bättre, dock har jag den där äckliga smärtan i bröstet - som sträcker sig under vänstra bröstet och fortsätter runt mot ryggen. Kan inte hosta, prata eller skratta, då förstår ni lite hur jobbigt jag har det.

Försöker vara positiv, det är trots allt helg imorgon. Helg på riktigt vill säga. Jag har väl egentligen haft helg hela veckan, suck. Ingen rolig upplevelse kan jag säga er. 

Hade mycket hellre varit frisk och haft mina lektioner den här veckan. Nu har jag missat en j*vla massa i skolan, vågar inte ens tänka på matte b-.-

Nu ska jag chilla lite till framför Grey's anatomy, jag som inte vilat tillräckligt än! Haha. 

Puss.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards