delfinafreja

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av delfinafreja - 16 oktober 2011 18:11

För första gången på över en vecka känner jag mig nu faktiskt frisk! Helgen har spenderats tillsammans med pojkvännen, det behövdes verkligen. Jag kan inte må bra om jag inte har honom hos mig. 

I lördags var vi in till stan och såg lite fotboll, VSK - Malmö juniorSM. Vinst till Västerås förstås, det var en rolig match. Blev väldigt sugen själv. Fan!

Efter fotbollen tog vi oss hem till honom - där spenderades kvällen. Bara han och jag. Vi gjorde oss lite hemmagjord pizza och såg en hel del film! Underbar lördag om jag får säga det själv. 

Today then? Ingenting särskilt har hänt idag, lillebrorsan kom och hämtade mig på moppen - har ännu inte förstått hur stor min "lille"bror har blivit, han kör omkring med min gamla moppe - det känns helt galet! 

Nåja, sånt är livet I guess. Här följer lite bilder från helgen, en på mig och mitt hjärta och de andra två på våra otroliga konstverk från igår kväll. Mums. 

 

    

   

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards