delfinafreja

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av delfinafreja - 24 oktober 2011 22:39

 

Var jag en dåre, var jag blind, var jag förlorad?
Så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten?
Så var det för din skull
Jag borde gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polletten har trillat ner
Men åt helvete för sent

Av delfinafreja - 24 oktober 2011 20:38

Trött. Nej trött är fel ord, jag är slut. Nej, det var inte heller helt rätt, UTMATTAD! Ja där satt den. Jag är utmattad. Min kropp skakar, jag är hungrig men samtidigt proppmätt. Jag är trött men samtidigt piggare än någonsin. Jag är lycklig på utsidan men på insidan är jag trasig. Som en porslinsdocka som blivit slängd i backen, splittrad i tusen bitar. Så känner jag mig just nu, och det är ingen höjdare. 

Blev nyss färdig med ett historiaarbete som skulle varit klart igår. Bättre sent än aldrig kan man väl tänka för att vara positiv men jag är inte det minsta nöjd med mitt arbete och jag vet att jag egentligen kan bättre. Jag har helt enkelt ingen inspiration till något längre. Skolan går dåligt och jag orkar inte ens anstränga mig för att hänga med längre. Jag tar allting som det kommer, sitter uppe hela nätterna och skriver och skriver och skriver.. Så här ville jag inte ha det. Så här skulle det inte bli. Fan.





I focus on the pain - the only thing that is real

 
Av delfinafreja - 24 oktober 2011 12:19

Sitter i biblioteket och försöker skriva klart min historia, men det går åt skogen. Det är så sjukt tråkigt och jag kommer inte på ett ord till att skriva - och jag behöver minst en sida till.. Inte nog med det så ska jag må som jag gör också. Livet vill mig inte väl just nu, ingenting går som det borde. Suck.

Och i eftermiddag lär hela mitt liv vändas upp och ned, på riktigt. 

Jag vill bara att den här veckan ska gå fort, så att jag kan få mitt efterlängtade höstlov. Jag känner ett stort behov av lite ledighet, helst skulle det kunna få vara i mer än en vecka, ett halvår kanske. Det är väl dock omöjligt.

Nu ska jag iväg ooch försöka mig på lite idrott. 

Take care.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards