delfinafreja

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av delfinafreja - 25 oktober 2011 23:17

God natt världen. Nu kryper jag ner i sängen och drar täcket över huvudet. Orkar inte röra en muskel till! Imorgon är en ny dag och jag kommer behöva alla krafter jag har. 
Hej. 

Av delfinafreja - 25 oktober 2011 19:09

Vilken dag. Började dagen med en liten sovmorgon, inte helt fel. Hade dock hellre börjat tidigt och slutat tidigt än att ha den enorma håltimme jag alltid har på tisdag eftermiddagar. Från klockan tolv är jag ledig fram till halv tre då jag har min sista lektion, tyska - i en och en halv timme..

Då är jag sådär övertrött och irriterad och inte nog med det hade jag en dunkande huvudvärk. Då mina vänner är inte plugg det man känner sig sugen på. 

Somnade på bussen, det är alltid skönt. Mindre skönt att vakna och skynda sig av bussen ut i kylan dock. Haha. Nu ska här fixas käk, kyckling med pommes och någon god sås. Det gillar vi! 

Ha det bra! 

Av delfinafreja - 25 oktober 2011 12:52

Jaha, som rubriken lyder: Brandövning. Det fick jag nyss reda på att vi ska ha om tio minuter. Bra att vi aldrig har gått igenom var vi ska gå, hur vi ska gå eller ens hur brandlarmet låter. Känns stabilt, haha. 

Nu ska jag dra på mig jackan - tänker då inte stå ute och frysa i onödan!

Puss!  

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards