delfinafreja

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av delfinafreja - 21 oktober 2011 19:41

Jag har haft en jättejobbig vecka den här veckan! Inte nog med att jag var sjuk hela förra veckan och missade en hel del - utan jag ställde även upp på att stå och representera oss på gymnasiemässan som pågick nu i onsdags och torsdags. Inte för att det inte var roligt, det var det, men jag fick ont i ryggen och jag missade ännu fler lektioner. Det är inte bra däremot. Tror dock inte att det är så farligt. Det enda är väl i så fall historian som ska vara klar på söndag och jag inte har gjort mycket alls..!


Nåja, nu är det fredag igen! Och den kunde inte inledas bättre än att efter skolan ställa sig med mammas sambo och förbereda för gudomligt käk! Blåmusslor! Det var så gaaaaalet gott! Har faktiskt aldrig ätit färska musslor, bara kanske på pizza någon gång när jag smakat en bit av min morfar eller liknande. Aldrig annars. Det kommer bilder lite senare på hur gott det såg ut tillslut! 

Nu väntas en myskväll framför lite idol - troligtvis tar jag bussen vidare mot mitt hjärta senare. 

Hej så länge!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards