delfinafreja

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av delfinafreja - 5 oktober 2011 20:01

AJ! Jag har väldigt ont överallt just nu! Inte nog med det jag skrev i tidigare inlägg, att hela min kropp är öm - nej nu ska jag även ha bitit mig själv i läppen OCH i tungan ett antal gånger. Vilket har resulterat i en blås på läppen och sår på tungan. Vad fan liksom!

Mördar för tillfället med xylocain - vilket bedövar hela käften, suck. Så jag pratar som om jag precis varit hos tandläkaren, ni vet när de bedövat en så att hela munnen sväller upp - när man inte ens känner att munnen är stängd och man kan börja dregla helt random. Haha, ja jag känner mig en aning muppig. 

Nu ska kvällen fyllas med plugg och älsklingen är också påväg över, pluggonsdag! Lär behöva plugga inför internationell ekonomi imorgon, fick MVG på uppsatsen idag men till imorgon krävs mer än en förmåga att kunna skriva lite bajs. Nåja, det var allt för mig just nu. 

          

Av delfinafreja - 5 oktober 2011 08:28

Sitter på svenskalektion just nu. Sov inge vidare i natt, har haft och har fortfarande jätteont i kroppen och huvudet. Känns som om jag ska explodera. Jag förstår inte, när ska jag känna mig frisk igen? Halsen är också öm, suck.

Men nu är det i alla fall bara två dagar kvar till helg. Och fyra veckor kvar till höstlovet.. Känns som jag behöver ledigt nu. Verkligen. 

Nu fortsätter jag jobba, seminarium i nästa vecka.


Alla handlingar börjar med tankar och när tanken är konstruktiv kommer även handlingen vara det!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards