delfinafreja

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 21:01

Gina Tricot har många rätt inför hösten. Här är några av mina "vill ha". Särskilt den bruna koftan, kärlek vid första ögonkastet.

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 20:37

Vad gör man inte för den man älskar? En jättesaknad vän hörde av sig och skulle på fest här i stan, då ville hon ha mig med. Det vore jätteroligt svarade jag men kär och galen som jag är har jag redan lovat min kväll till världens finaste älskling. Han har som jag skrivit tidigare haft ont i halsen sen igår och jag var så orolig att han skulle bli sjuk på riktigt. Så jag lovade en kväll där jag bara ska ta hand och pyssla om honom. Det borde göra susen!


"Jag e kär o yr, det är inte jag som styr,
vi snubblar in i varannn litegrann!"
 

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 14:13

Jag har gått och kärat ner mig i ännu mer kläder. Här oven har ni höstens "vill ha" från Monki, svart svart svart fungerar till allt 

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 13:08

Hej igen. Rensade ur min garderob nyss och hittade en lapp bland alla kläder. En bokningslapp från UM. Till en början trodde jag det var en gammal påminnelse-lapp men sen såg jag datumet. FÖR EN VECKA SEN! Och jag insåg att jag hade missat min bokade tid, helvete! Jag hade totalt glömt bort min bokning men det är väl därför jag har bett om sms-påminnelse?! Och inte hade jag fått någon sådan heller. Jävla skit fan. Så jag drog fram datorn fort som attan och klickade in på deras hemsida. Måste faktiskt ha en tid, då mina p-piller är slut om en vecka....!

Nästa lediga tid var den 29 augusti, alltså 16 dagar från idag. Skit också! Så nu är jag en aning irriterad och arg. Men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop och gilla läget. Livet är inte alltid enkelt. Haha. Särskilt inte om man som jag, har ett minne kortare än Doris i "Hitta Nemo"..

Ha en fortsatt bra dag gott folk. PUSS


 

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 11:06

God morgon. Ja, som rubriken lyder, så känner jag just nu.. Var tänkt att jag nu på morgonen skulle åka en sväng till pojkvännen min. Mysa en stund innan han skulle på match. Men jag vaknar av ett sms där det står att han är sjuk.. NU LIKSOM! Okej om han går och blir sjuk när skolan har börjat igen, inga problem! Men nu, i slutet av sommarlovet och allt. Nej usch och fy.. Så nu, ja då känner jag mit totalt opepp på att hitta på något annat.

Kanske blir det så att jag åker ut med båten med familjen, vi får väl se. Matchen i morgon blev också inställd av någon anledning. Vad trist det är när man planerat in saker och tvingats tacka nej till många och sen visar det sig att man kunde sagt ja från början. 

Jag hoppas att ni har en bättre planerad lördag än mig. Haha. 

Äsch, nu ska jag sluta klaga och i stället dra på mig joggingskorna. Nu ska här löpas!

PUSS


Av delfinafreja - 13 augusti 2011 10:58

Nu har jag nästan bestämt mig för vilken kamera jag ska skaffa mig. Jag har tre alternativ. Canon 1100D, Nikon D60 (begagnad) eller Nikon D3100 (begagnad). Har ni några tips på vad jag borde välja så tveka inte! KOMMENTERA!

   
 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards