delfinafreja

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 22:22

Lite kvällsbloggning kändes som en bra idé när jag insett att kvällen enbart kommer bestå av ett gäng skrikande grabbar framför FIFA.. Så jag tog älsklingens cp-dator och tänkte skriva hur trist jag har det just nu.. Haha.

Än så länge är de fyra killar och jag, one to go, men de har bara fyra kontroller så de frågar mig inte ens om jag vill spela. Vilka lirare. 

Imorgon är det jag som har tinnitus.

Jaja, nu blir det lite kladdkaka och sen mer skrikande.. PUSS

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 19:49

Som rubriken säger så är alltså det här dagens outfit. Mys-outfit om jag får säga det själv. Beger mig alldeles strax mot pojkvännen och goda vänner. CIAO

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 17:50

Goddag och tjena mors! Dagen har allt bjudit på kanonväder! Bortsett från höstkylan så har det varit strålande sol. Lite mer värme och det hade varit perfekt. Har hunnit med massor idag i alla fall. Solat, städat, plockat lite päron samt några andra mysko bär vi har på tomten. Jag har även målat tå- och fingernaglar i härliga rosa färger. Nu ligger jag och väntar in mamma så vi kan sätta igång med maten. Ikväll blir det bara hon och jag hemma då killarna är borta på diverse saker!  

Vet inte hur det blir senare ikväll, om jag ska åka till pojkvännen eller inte. Får se vad jag känner för helt enkelt. 


Ta hand om er sålänge, PUSS.

 

 

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 13:36

 
Av delfinafreja - 11 augusti 2011 11:54

God morgon mina kära läsare! Sovit gott i natt? Det har i alla fall jag, efter en liten tripp med Victoria till lokalen, därefter mys framför tvn med glass i stora lass. Kvällen kunde inte blivit bättre!

Uppe med tuppen i morse, vi vaknade vid sju av att min mamma var uppe och skulle till jobbet. Haha jättekul-.- Vi somnade om och vaknade igen vid tio, skönt. 

Dagen är inte planerad alls, troligtvis blir det en chilldag hemma. Sola lite, bada lite. Kanske baka något gott också, har varit så himla sugen på en blåbärspaj i flera veckor nu! 

Kvällen kommer spenderas hos älsklingen, med vänner. 

Hoppas ni får en bra torsdag allihop. Kan nog komma något mer inlägg under dagen! PUSS 


Smickrande bild på mig.. Haha

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards