delfinafreja

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av delfinafreja - 15 augusti 2011 22:45

God kväll gott folk. Ligger just nu i sängen, i min lilla, lilla säng.. Jag måste köpa en ny nu, det här går inte längre. Jag hade en jätteskön säng men den slänger de av någon sjukt skum anledning.. Så nu ligger jag i en liten 90 säng och tycker synd om mig själv. Haha.

Vad gör ni själva en kväll som denna?

Har väntat ett viktigt mail nu i flera dagar men det kommer aldrig, det är ganska så frustrerande! Det måste ni ha varit med om någon gång förut? Att vänta mail eller vad som helst för den delen, kanske köpt något från nätet och dina saker verkar dröja extra länge. Sånt bokstavligen SUGER! Egentligen borde jag väl sove nu antar jag, eftersom jag imorgon bitti har lovat att köra in lillebrorsan till stan för att fixa det sista med moppekortet. Snäll syster som jag är så visst självklart går jag upp 07.30 för hans skull! Suck..

Men men, det är bara att gilla läget och hoppas att han den dagen jag behöver hjälp ställer upp. Annars jävlar. 

Nej, nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället. Kiki in igen imorgon, då blir det lite roligare uppdateringar! 

PUSS och god natt på er!

Av delfinafreja - 15 augusti 2011 20:08

Tänkte bara lägga in lite foton på dagens fynd. Jag är jätteglad och stolt över att ha köpt allt detta för 140 kr! Hihi. 

Första två bilderna är på samma klänning, det antar jag att ni förstår men man ska väl alltid vara på den säkra sidan!  Kläderna här ovan är bägge köpta på BikBok.

Första bilden här är ett helt vanligt linne som jag köpte på Cubus för inga pengar alls. Därefter följer en blus från Gina Tricot. Tillslut ser ni en dålig bild på mina tights som jag köpte på Lindex för 20 kr. De är svarta med guld vid knäna, ser bättre ut på än vad det låter som. Haha  140 kr, allt som allt. Det tycker jag är helt okej fan. Haha.

PUSS så länge! 

Av delfinafreja - 15 augusti 2011 17:35

Hej hopp! Som jag skrev i tidigare inlägg så drog jag ner på stan en stund. Mötte en viss August på bussen så följde med honom att käka innan han skulle på träning. Själv strosade jag vidare. Träffade på några vänner så jag gick med dem en stund. Nu är jag hemma igen och kollar igenom mina nyinköpta kläder. Jag bara älskar rea!

Jag ska ta kort och lägga in lite senare men nu ska jag fixa lite käk här hemma. Det blir en kantarellsoppa samt ugnspannkaka. Mumma!

Tjingeling for now! PUSS!

 

Av delfinafreja - 15 augusti 2011 13:36

Tjenare! Tar bussen in till stan om 20 minuter, klarar inte att vara inne längre! Hela morgonen spenderades med älsklingen och vi har bara slappat. Så underbart men nu måste jag göra någonting. Kanske ta sig ett pass på friskis, vem vet? Skriver mer ikväll! PUSS!


Här får ni en bild på dagens outfit också, när jag ändå är igång! Hihi  

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards