delfinafreja

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av delfinafreja - 3 augusti 2011 17:14

God eftermiddag! Äntligen hemma igen efter ännu en avklarad jobbdag! Solen har stekt hela dagen, typiskt att man ska jobba då.. Men vid lunch åkte jag iväg en stund för lite käk i det fina vädret. Hamnade på Östermälarstrand där jag efter en lång väntan på mat äntligen fick bland det godaste jag ätit på väldigt länge! Ett fiskknyte, där fanns lax, torsk, potatis, diverse kokta grönsaker, färska musslor och över det hade de hällt över någon jättegod sås. Minns dock inte vad för slags. Gott var det kan jag meddela! Resten av dagen gick på rätt fort och som sagt är jag hemma nu. Ligger ett tag i solen nu för att kanske få lite färg och sen beger jag mig ut på galej.

Ikväll kommer hjärtat mitt hem till mig, det blir myspys! 

Nu är det bara torsdag och fredag kvar och sen har jag sommarlov igen! 


Puss

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards