delfinafreja

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av delfinafreja - 23 augusti 2011 22:00

Sjuk.. Huvudet sprängs nog snart. Kroppen gör ont, varje centimeter av den. Och jag vill för tillfället bara dö. Huvudet gör ont och tankarna bara far omkring. Jag vill ha tillbaka tystnaden, lugnet. 

Men det var försent för länge sen.


Av delfinafreja - 23 augusti 2011 18:01

.. eländiga måendet och den här hemska klumpen i hals och mage och går och lägger mig för kvällen. Det onda i både kropp och själ måste bort nu. Godnatt.

Av delfinafreja - 23 augusti 2011 17:32

Hej alla läsare! Ännu en dag har passerat på första skolveckan och imorgon börjar skolan på allvar. Men det ska nog bli kul, vi får en ny lärare i matte (THANK YOU GOD) och det är särskilt tur eftersom vi börjar med matte B nu. Vi börjar också läsa internationell ekonomi. Så det blir två nya lärare att lära känna! 

Dagen har gått ganska så fort, var som ni vet på Vallby. Hade kul med klassen och det var väl det som var meningen med allt. 

Det bästa med dagen var nog min klunk av den här. Portello är fan bäst!

Här ser ni brudarna med stort B! Lika förtjusta i Portello som jag.. Mmmmm!




Av delfinafreja - 23 augusti 2011 06:45

God morgon. Klockan ringde alldeles för tidigt tänkte jag när jag vaknade av larmet halv sju. Så jag stängde av och blundade vidare. Problemet var väl bara att jag knappt han slumra till en minut innan jag insåg att klockan är som den ska och att jag faktiskt måste kliva upp och göra mig klar för skolan.. Typiskt. Jag som låg och drömde om mitt eviga sommarlov, det som aldrig tar slut. Om bara drömmar kunde bli verklighet.. Hur har ni sovit själva inatt? Vet som sagt att det var många som började skolan igår och av egen erfarenhet är de första mornarna de värsta att vakna upp till.

Nej nu beger jag mig snart iväg, slänger in en bild på hur jag kommer se ut idag. Uppdaterar nog mer när jag kommer hem igen. Ha en bra dag nu!

   

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards