delfinafreja

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av delfinafreja - 20 augusti 2011 23:42

Sängen väntar, skönt! Kvällen blev riktigt fin, efter middagen åkte jag hem för att hämta grejer till matchen imorgon och därefter gick vi över till en kompis. Lördagshäng med fina vänner och en alldeles för perfekt pojkvän, bättre blir det inte. Kollade på film, "fast five" och åt massa gott. Avslutar nu kvällen brevid Filip, somnar nog rätt snart för jag är döööötrött! Taggar för sista matchen i röd/blått. 

Sov gott med er! PUSS

Bilden tagen för ett år sedan ungefär, cup i Avesta med mina favorittjejer. Kvaliteten är som den brukar med facebookbilder...  

Av delfinafreja - 20 augusti 2011 19:32

Jaha, imorgon blir det alltså sista matchen med Barkarö SK. Alla tjejer slutar, en efter en, så imorgon blir det den sista för mig och den sista för Barkarö damlag. Lite synd är det faktiskt, med tanke på hur bra vi kunde ha blivit. Men men, ingenting varar för evigt så nu står jag här igen, funderar på om jag ska lägga av eller byta till något annat lag inne i stan. Och om jag väljer att byta, vilket jag i så fall ska byta till.. Jävla skit fan. Jag är inte redo att lägga av men vilket jävla lag ska man byta till då. Man vill gärna platsa också.

  

Av delfinafreja - 20 augusti 2011 17:57

Hej på er! Kvällen ser lovande ut, med tanke på att regnet äntligen har gett sig av! Himlen är till och med blå här och där men mestadels molnig förstås.. Nåja, man får vara nöjd med det lilla man får, eller hur? 

Jag och Filip ska precis till att laga lite käk, hamburgare med pommes. Riktig lyxmiddag en lördagkväll om jag får säga det själv! 

Hoppas på en finare morgondag för jag tror banne mig att jag måste ut och löpa. Andningen har börjat krångla igen och sist blev det bättre när jag löpte så jag tänkte att det kanske hjälper igen? Vad tror ni?


Äsch, nu ska jag hjälpa till med maten. Inte vågar jag låta honom göra allt, vem vet då vad som kan hända, haha!

  

Av delfinafreja - 20 augusti 2011 12:37

Hej där! Seg-dag idag, jadå! Vaknade strax efter halv elva vilket är helt fanatstiskt med tanke på att jag sov hos Filip. Så idag slog vi nytt rekord, haha! Så idag ska vi bara sega och ha det mysigt. Vädret tillåter inte så mycket annat för den delen heller. Vi ska helt enkelt njuta av en hel dag tillsammans, ingen träning, ingen match, ingenting som kommer i vägen! Yes!

  

Igår kväll satt jag och myste med lillebrorsan, vi hade huset för oss själva och mamma hade varit så gullig att hon köpt massor av godis och annat gott till oss! Så vi chillade framför film men fick även lite nytta gjort. Till exempel rensade och fixade med svampen vi hade plockat. Så nu är den färdig att steka och äta. Mums!

Avslutade kvällen med mys tillsammans med Filip, regnet öste ner utanför och vi kurade ihop oss under en filt framför lite filmer. Absolut perfekt! 

Hur fick ni dagen att gå igår? Med regn och allt elände? 

Nu ska jag vara lite social tror jag, innan hjärtat mitt blir arg. Ha det!

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards