delfinafreja

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av delfinafreja - 18 augusti 2011 22:20

Tjena tjena gott folk. Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag! Fick som jag skrivit tidigare, en riktig sovmorgon imorse, haha.. Därefter var jag iväg till älsklingen en liten stund och när jag kom hem igen några timmar senare var det svampplockning med mamma och hennes sambo som stod på tur! Så otroligt mysigt!

Jag vann så klart i flest hittade svampställen OCH i mest svamp, hihi. Och inte nog med det, jag stötte också ihop med ett gäng klappjägare. Haha, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när mamma förklarade vad det för några som klappade mitt i skogen.

Efter svampen blev det lite övningskörning och sen middag på någon kinarestaurang. Så ja, nu är man mätt i fem dagar framöver då, haha! 

Här får ni lite bilder från dagen! PUSS

Snoppsvampen!Älskar skogen!Fotade regnbågen genom bilen, om ni kollar riktigt noga ser ni att de faktiskt var två!Bilden är dålig pga att jag tog kortet i mörker.. Men men, kyckling med cashewnötter är ALDRIG fel! 



Av delfinafreja - 18 augusti 2011 12:37

Det här är hopplöst! Sov fram till klockan halv 12 idag.. Inte bra alls, då har liksom halva dagen gått åt till ingenting. Usch.. Det var bara att kliva upp och ta mig lite frukost ute i solen.

Tänkte slinka in ett blogginlägg nu innan jag fixar i ordning mig och gör klart i mitt rum. Ja, det har tagit sin lilla tid men det får man räkna med. Prylsammlare som jag är, haha. 

Idag ska jag i alla fall bli färdig och ikväll ska jag bara kunna ta det lugnt! 

Hoppas ni har en roligare dag framför er än jag!

     

Av delfinafreja - 18 augusti 2011 00:05

Jag ligger ensam i min säng och tårarna rinner. Inte av sorg utan av kärlek och lycka. Vi har delat, snart tre år tillsammans. Men jag gråter, glädjetårar, för jag vet att det kommer bli många fler år. Du och jag. Jag bara vet det, vi hör ihop. 

Jag har aldrig känt mig så säker, därför fäller jag fler tårar. 

Jag ligger ensam i min säng och tänker på dig. Det pirrar i hela kroppen, precis som i början. Kan inte tänka på någon eller något annat(n), än dig. 

Tårarna rinner fortfarande, jag är så lycklig, så kär.


    

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards