delfinafreja

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av delfinafreja - 14 augusti 2011 21:02

Hej alla pigga och glada! Tänkte hinna med ett kort inlägg innan jag kryper ner under täcket med min fina älskling och sätter på en film. Vilken har vi inte bestämt än men det blir nog bra!

Imorgon blir det fotbollsträning för första gången på flera veckor. Uppehåll plus problem med andning gör tyvärr att man blir borta en stund. Men nu är det slut på det! Längtar efter att lira lite boll! Det var allt för ikväll, ha det bra allesammans! PUSS!

Av delfinafreja - 14 augusti 2011 17:29

Hej hej. Som ni kan se har jag gjort lite nytt här på bloggen, lite ny design. Kändes som jag behövde göra något bara! Det är som ni kanske förstår inte helt klart än men den är på god väg så att säga. Haha! 

Nu ska jag åka över till Filip så det här blir bara ett snabbinlägg. 
Ta hand om er så länge! PUSS

   

Av delfinafreja - 14 augusti 2011 11:06

God morgon gott folk. Har sovit så himla bra i natt, right next to the love of my life! Åkte över dit igår kväll, började se en film men somnade rätt fort bägge två. Såg klart den imorse i stället. Filmen heter "Paul", är det någon av er som har sett den? Den handlar om två serietidnings-nördar från England som är i USA för en road trip. På vägen stöter de ihop med Paul, en riktig ailien. Efter att ha plockat upp honom och låtit honom åka med dem i sin husbil händer det en massa saker, de är nu förföljda av polis och allt du kan tänka dig. Riktigt rolig film! Värd att se om du inte redan har gjort det!


Hur som helst, tillbaka till verkligheten. Planerna för idag var som så att jag skulle åka hem medans Filip var iväg och tränade och då skulle jag åka och plocka svamp med mamma. Hur mysigt som helst. Men när jag kommer hem och frågar när vi ska åka, ja då får jag svaret "Efter att vi kommer hem från Ängsö."

Då har de tydligen planerat att spela golf i stället. Så bye bye mina planer för dagen. Jag får väl ringa någon fin själ som kan tänka sig att sola hela dagen. Inte helt fel det heller när jag tänker efter. Får nog bli till att baka något gott också, det var alldeles för länge sedan. 

  

Här ser ni lille Paul. Jag skrattar mig igenom nästan hela filmen, den är så bra!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards