delfinafreja

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av delfinafreja - 4 augusti 2011 22:12

Yes, imorgon efter jobbet åker jag hem och fixar mig och därefter beger jag mig mot stan med min fina älskling! Det blir till att se sista Harry Potter på bio och innan det ska vi nog käka någonstanns eller ta en fika. Supermysigt! 

Det blir nog ett litet firande för våra två år och åtta månader tillsammans som egentligen är den 6e på lördag. Men vem bryr sig! Hel helgen ska vi spendera tillsammans, bara njuta av varandras närhet! Hihi.

Jag bara tokälskar den här killen. Helt galet!  

Bilden gör mig tårögd av kärlek och lycka, därför den kommer upp för andra gången här på bloggen. Ni får bara gilla läget. Nu ska jag gå och lägga mig, puss!

Av delfinafreja - 4 augusti 2011 18:19

Hej på er! Det har varit en lugn dag på jobbet idag, läste ut den sista av de tre böckerna jag har läst de senaste två veckorna. "Saga, från valhalla", lika spännande och bra som de två tidigare. Nu är jag dock en smula ledsen över att det är slut. 

Sista sidorna läste jag klart redan imorse så var en aning rastlös resten av dagen när det inte fanns något att göra. Därför kom jag på en sak att göra. Jag satte mig och lärde mig runskrift, eller som det egentligen heter "Futhark". Egentligen lärde jag väl mig en variant av runskrift eftersom det finns så många olika. Men jag lyckades hitta ett som verkade någorlunda fint och äkta så satt jag hela dagen och skrev. Haha. Rätt så kul nu att kunna i alla fall.   Blev inspirerad efter att ha läst alla böckerna nu, hihi. 




Här har ni bild på den sista boken i trilogin "Sagan om Valhalla". Helt underbara böcker som jag önskar det fanns fler att läsa av! Av tio möjliga tummar upp får dessa en miljon! Hihi.

   






 

Här har ni en bild på lite av min runskrift. Avslöjar inte vad det står utan det får ni i så fall ta reda på själva! Haha. 


Ta hand om er, nu ska jag platta håret och sen gå och lägga mig. Sista dagen på jobbet imorgon, jag längtar en aning....! PUSS

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards