delfinafreja

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av delfinafreja - 24 augusti 2011 22:04

 
When you're gone 
The pieces of my heart are missing you 
When you're gone 
The face I came to know is missing too 

Av delfinafreja - 24 augusti 2011 20:44

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter mys med fina vänner och lite fotbollslir. Man blir rätt sugen nu. Vet bara inte hur jag ska göra med lag, seriöst..

Hur som helst så mår jag bättre nu i alla fall! Ont i halsen och fortfarande huvudvärk men kroppen känns bra och jag kallsvettas inte längre. Det måste väl vara positivt! För inte kan jag gå och bli sjuk inför helgen! 

Jag är bättre än dem. Och ser du inte det så är det din förlust.

Av delfinafreja - 24 augusti 2011 16:48

Ja om det vore så enkelt alla gånger att göra som rubriken lyder.. Jag är nu inne på dag tre att må skitdåligt.. Vet inte alls vad som är fel, bara att jag kallsvettas och har dunkande huvudvärk, KONSTANT!

Men jag är inte bitter. Man lever bara en gång och jag tänker leva fullt ut. Så om någon timme eller så drar jag iväg och kollar fotboll med en mycket kär vän. 

PUSS

 

Av delfinafreja - 24 augusti 2011 09:08

God morgon världen! Just nu sitter jag i biblioteket i skolan. Har ingen lektion förns om en timme eller så..  Känner mig fortfarande hängig och har en fruktansvärd huvudvärk men vad fan, sova kan jag göra när jag dör. Nu laddar jag för internationell ekonomi osv. Insåg alldeles nyss att jag slutar klockan två idag. Skönt enligt de flesta men tyvärr inte jag. Min buss går inte hem förns fyra. Helt fucking grymt.. En aning ironisk. 

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards