delfinafreja

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 22:03

Jag mår skiiiiiiiiitdåligt! Riktigt bajsdåligt, igen! Andningen har börjat jävlas med mig igen och nu hostar jag som om jag vore 65 med världens rökhosta... Vad sjutton är det som händer med mig! Öm i hela kroppen och huvudvärk igen.

Önskar jag kunde säga att det här kommer gå över om ett par dagar men jag är inte så säker längre på att det är något sånt. 

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 20:33

Hej hej allesammans! Ännu en dag avklarad och nu är det bara åtta veckor och fyra dagar kvar till höstlovet. Kunde inte längta mer! Och nästa vecka är det dags för skolfotografering.. Suck.

Samma visa varje år, alla vill se sitt absolut bästa ut. Synd för sånna som mig, alla kan inte bli bra på foto och typiskt att jag måste vara en av dom. Kan ärligt talat inte minnas ETT ENDA foto där jag har lyckats! Så otroligt irriterande. 

Nej nu känner jag att det är lite för mycket negativt, något roligt är i alla fall att jag äntligen har lyckats övertala min älskade mamma att skaffa facebook! Så det får göra min kväll, lite glass och fixa facebook till mamma, haha!

PUSS

       

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 16:13

Ja, äntligen är skolan slut för dagen! Men ändå sitter jag här, ensam och fortfarande i skolan.. Måste vänta på mamma som ska köra hem mig. Suck. Passar på att skriva lite på engelskan som ska vara klar imorgon. Vänta, är jag klar? Nej, jag har inte ens påbörjat det. Jag har inte varit någon stanns särskild i sommar, inte gjort något som jag ens kan minnas. Jag ska enligt uppgiften beskriva hur det såg ut, vad jag kände, hörde, doftade(??) och smakade på platsen jag var till. Alltså vad är det för skit? Och sen ska jag ha förberett mig så pass mycket att jag ska kunna hålla en guidad tur för klassen, om stället jag inte ens besökt. Haha, skolan är igång och jag startar med att ligga efter. Bra Jennie, riktigt stabilt..

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 08:20

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 08:09

God morgon! Jaha, nu var det dags för ännu en vecka.. Är i skolan nu, lite tidig eftersom bussen går som den gör men jag får bara vänta till halv. Spanska steg tre står på schemat för denna morgon. Senare under dagen beger jag mig åter igen till läkaren.. Fattar inte vad som är så jävla fel hela tiden. Hoppas att detta blir sista gången. 

Ha det bra så länge gott folk, hoppas ni får en härlig start på veckan.

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards