delfinafreja

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av delfinafreja - 6 augusti 2011 18:15

Äsch, nu struntar jag i våra gäster. Drar mig i stället ut och roar mig med folk i min egen generation. Haha. Första anhalt, @älsklingen. 

Av delfinafreja - 6 augusti 2011 16:50

Hello! Nu är jag hemma igen, efter en mysig dag på stan med världens bästa lillebror. Hittade lite smått och gott som fick följa med oss hem förstås. Lillebrorsan hittade en jättesnygg hatt samt lite olika t-shirts, skitsnygga de också! Och ja, jag var med och hittade det mesta.. 

Jag själv hittade också en hel del fina och användbara fynd. Nu ska jag fixa håret och göra mig i ordning. Får gäster ikväll.. Här kommer bilder på inköpen i alla fall!


    

Klänning köpt på BikBok, 75 kr.


Tröja köpt på BikBok, 44 kr.  


 

Tröja köpt på Monki, 60 kr. 


Keps köpt på New Yorker, 15 kr.  


  Byxdress köpt på New Yorker, 49 kr. 

Av delfinafreja - 6 augusti 2011 10:08

Bestämt, om en timme drar jag ner på stan med min favorit till lillebror (som inte är särskilt liten längre)! Anyway, vid elva går bussen så nu ska jag fixa mig lite.

Ha en bra dag, för det ska jag!

Puss

Snacka om att tiden har gått fort. Du är bäst  


Av delfinafreja - 6 augusti 2011 09:36

God morgon. Idag är det två år och åtta månader sen min älskling och jag blev tillsammans. Dagarna går fort. Allt för fort.. För snart börjar skolan igen, jag längrar inte för fem öre! Önskar inget hellre en två års sommarlov till. Tänk om önskningar slog in.

Igår var jag på bio med älsklingen, som jag nämnt tidigare så såg vi den sista Harry Potter-filmen och den var skitbra! De kunde inte ha gjort ett bättre slut på filmerna jag följt sen årskurs 2 eller 3. Jag är superglad att vi gick och såg den! Det enda negativa var väl, som alltid när man går på bio, alla dryga fjortisar och p/f-12or.. Att de orkar? I varje scen satt de och fnissade eller gapskrattade åt något helt annat än filmen. Och när ett gäng inte skrattade så skrattade något annat och fick igång de andra igen! Riktigt besviken på hur folk beter sig i en biosalong..

Anyway, jag tyckte i alla fall att filmen var jättebra! 


Nu sitter jag hemma igen, Filip skulle iväg och träna. Får se vad dagen har att erbjuda, kanske kan man dra in till stan en stund och strosa..(?) 

Kvällen är inte planerad heller, får se vad den har att erbjuda. Något skoj blir det väl alltid! Hihi 



 

Puss!   

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards