delfinafreja

Alla inlägg under augusti 2011

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 14:13

Jag har gått och kärat ner mig i ännu mer kläder. Här oven har ni höstens "vill ha" från Monki, svart svart svart fungerar till allt 

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 13:08

Hej igen. Rensade ur min garderob nyss och hittade en lapp bland alla kläder. En bokningslapp från UM. Till en början trodde jag det var en gammal påminnelse-lapp men sen såg jag datumet. FÖR EN VECKA SEN! Och jag insåg att jag hade missat min bokade tid, helvete! Jag hade totalt glömt bort min bokning men det är väl därför jag har bett om sms-påminnelse?! Och inte hade jag fått någon sådan heller. Jävla skit fan. Så jag drog fram datorn fort som attan och klickade in på deras hemsida. Måste faktiskt ha en tid, då mina p-piller är slut om en vecka....!

Nästa lediga tid var den 29 augusti, alltså 16 dagar från idag. Skit också! Så nu är jag en aning irriterad och arg. Men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop och gilla läget. Livet är inte alltid enkelt. Haha. Särskilt inte om man som jag, har ett minne kortare än Doris i "Hitta Nemo"..

Ha en fortsatt bra dag gott folk. PUSS


 

Av delfinafreja - 13 augusti 2011 11:06

God morgon. Ja, som rubriken lyder, så känner jag just nu.. Var tänkt att jag nu på morgonen skulle åka en sväng till pojkvännen min. Mysa en stund innan han skulle på match. Men jag vaknar av ett sms där det står att han är sjuk.. NU LIKSOM! Okej om han går och blir sjuk när skolan har börjat igen, inga problem! Men nu, i slutet av sommarlovet och allt. Nej usch och fy.. Så nu, ja då känner jag mit totalt opepp på att hitta på något annat.

Kanske blir det så att jag åker ut med båten med familjen, vi får väl se. Matchen i morgon blev också inställd av någon anledning. Vad trist det är när man planerat in saker och tvingats tacka nej till många och sen visar det sig att man kunde sagt ja från början. 

Jag hoppas att ni har en bättre planerad lördag än mig. Haha. 

Äsch, nu ska jag sluta klaga och i stället dra på mig joggingskorna. Nu ska här löpas!

PUSS


Av delfinafreja - 13 augusti 2011 10:58

Nu har jag nästan bestämt mig för vilken kamera jag ska skaffa mig. Jag har tre alternativ. Canon 1100D, Nikon D60 (begagnad) eller Nikon D3100 (begagnad). Har ni några tips på vad jag borde välja så tveka inte! KOMMENTERA!

   
 
Av delfinafreja - 12 augusti 2011 20:20

Som rubriken säger så blev det en hemmakväll med min käre mor. Vet fortfarande inte hur det blir med mitt hjärta, om han kommer eller inte men det lär väl visa sig. Mamma och jag gjorde i ordning en varsin räkmacka, herre min skapare vad det var gott! Därefter blandade vi ihop varsin drink att smutta på. Vi kom precis in från att ha suttit ute och njutit av solen. Nu väntas lite tv-tittande. Hihi

PUSS

     

Av delfinafreja - 12 augusti 2011 18:09

Här var man inte så stor, varken jag eller lillebrorsan. Haha! Hur som helst, det är fredag idag och jag sitter hemma och dör snart av hunger! Det är bara jag och mamma hemma ikväll igen, skönt. Vi ska väl fixa ihop något gott här snart. Planerna för ikväll är inte bestämda, många har hört av sig vet dock inte om jag orkar något ikväll. Festa? - Nej. Åka in till stan? - Nej. Vet dessutom inte hur bussarna går men som vanligt antar jag att de går åt helvete dåliga tider. Jag känner hur jag mer och mer blir sugen på en hemmakväll. Mys med mamma ute i kvällssolen och därefter lägga sig med en gosig filt över sig och glo på någon film. Inte helt fel nu när jag tänker efter. Kanske så skulle pojkvännen min komma förbi, ingenting bestämt eftersom han har match i morgon och har varit rätt trött och sliten hela dagen. Stackars älskling.  

Men så går det när man sitter uppe till två på morgonen och spelar FIFA med boysen. Själv gick jag och lade mig vid tolv, haha!  

Får se hur kvällen tar sig, försöker också hinna blogga lite mer när jag vet. 

Peace out.


Av delfinafreja - 12 augusti 2011 16:50

Jag tänkte bara säga hur galet, otroligt och hopplöst kär jag är! Jag kan inte tänka klart när jag inte har honom hos mig. De säger att de första månaderna i ett förhållande är de bästa, då bägge parter är förälskade. Att det efter några månader övergår från förälskelse till vanlig kärlek och därefter blir det bara dimmigare. De idioter som påstår att kärlek ser ut så, de har inte varit med om det kan jag säga. Jag är lika förälskad och galen i den här killen nu, snart tre år senare, som jag var dagen det blev han och jag. Inga känslor har försvunnit. Förälskelsen har inte trappats ner! Inte alls, snarare tvärtom. Jag blir galen utan hans närhet, utan hans kyssar. Jag vet att jag har hittat min drömprins, även om vi bråkar ibland, det hör till! För efter regn kommer solsken och vem, om inte den du älskar, ska kunna ta dina utbrott när du är arg på alla utom honom? Chefen, bästa kompisen eller mamma, vem tar dina utbrott bättre än killen som har ditt hjärta i sin hand? Han som känner dig utan och innan. Ingen annan kan, INGEN.

Det var väl allt jag ville skriva nu, haha. Kär och galen, absolut. 

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 22:22

Lite kvällsbloggning kändes som en bra idé när jag insett att kvällen enbart kommer bestå av ett gäng skrikande grabbar framför FIFA.. Så jag tog älsklingens cp-dator och tänkte skriva hur trist jag har det just nu.. Haha.

Än så länge är de fyra killar och jag, one to go, men de har bara fyra kontroller så de frågar mig inte ens om jag vill spela. Vilka lirare. 

Imorgon är det jag som har tinnitus.

Jaja, nu blir det lite kladdkaka och sen mer skrikande.. PUSS

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards