delfinafreja

Alla inlägg under augusti 2011

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 19:25

Tja! Kolla in på länken här, du kan vinna valfritt smycke bland jättemånga fina, inga konstigheter alls! 

http://www.bloglovin.com/m/1543179/267690132/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnZhZGZhbnNrYWphZ2hldGEuc2UlMkYyMD


Av delfinafreja - 8 augusti 2011 14:12

..Jag tar tillbaka vad jag skrev tidigar om vädret. Skönt som jag hade det satt jag ute i solen och njöt av värmen när det plötsligt börjar spöregna! Det var bara att springa in.. Jätteroligt-.- Nu blir det lite tv-tittande i stället, slödag? Absolut!

Puss!

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 13:31

Tjenare tjenare! Vilken tur vi har haft med vädret i helgen, bortsett från söndagen som bokstavligen regnade bort.. Spenderade gårdagen tillsammans med min älskling, vi myste och hade det jättebra och i morse var jag tvungen att åka tidigt till jobbet. Skulle lämna över vad jag gjort de senaste veckorna osv. Så det blev en halvdag på jobbet idag och därefter en lunch med kul folk. Nu sitter jag hemma, ute på verandan med lite glass i knät, mums! Hihi. 

Planerna för dagen är inte många, ska antagligen bara ta det lugnt. Förhoppningsvis kommer mitt hjärta hit ikväll och gör min dag perfekt. 

Hoppas att ni får en bra måndag allesammans!


Att förlåta måste inte innebära att du tar en person tillbaka in i ditt liv, eller att du glömt vad denne gjort..

"Att förlåta är att sluta önska att det förflutna vore annorlunda".

Av delfinafreja - 7 augusti 2011 10:22

Visa mig någon som aldrig gjort ett misstag och jag ska visa dig någon som aldrig har åstadkommit särskilt mycket.

Av delfinafreja - 7 augusti 2011 09:14

God morgon gott folk! Som vanligt är jag uppe tidigt när jag har sovit hos älsklingen.. Inte med egen vilja förstås, haha. Men han hade tidig träning och jag hade ingen lust att vänta ensam hemma hos honom i flera timmar, så i stället åkte jag hem. Nu spöregnar det ute och jag är inte särskilt taggad på att behöva sno lillebrorsans moppe och åka in till stan. Ska alltså hämta mitt hjärta efter hans träning då det inte går några bussar.. Så otroligt kul, eller?

Nu blir det lite NCIS och snoz i sängen.

See you!

     

Av delfinafreja - 6 augusti 2011 18:15

Äsch, nu struntar jag i våra gäster. Drar mig i stället ut och roar mig med folk i min egen generation. Haha. Första anhalt, @älsklingen. 

Av delfinafreja - 6 augusti 2011 16:50

Hello! Nu är jag hemma igen, efter en mysig dag på stan med världens bästa lillebror. Hittade lite smått och gott som fick följa med oss hem förstås. Lillebrorsan hittade en jättesnygg hatt samt lite olika t-shirts, skitsnygga de också! Och ja, jag var med och hittade det mesta.. 

Jag själv hittade också en hel del fina och användbara fynd. Nu ska jag fixa håret och göra mig i ordning. Får gäster ikväll.. Här kommer bilder på inköpen i alla fall!


    

Klänning köpt på BikBok, 75 kr.


Tröja köpt på BikBok, 44 kr.  


 

Tröja köpt på Monki, 60 kr. 


Keps köpt på New Yorker, 15 kr.  


  Byxdress köpt på New Yorker, 49 kr. 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards