delfinafreja

Alla inlägg under augusti 2011

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 19:49

Som rubriken säger så är alltså det här dagens outfit. Mys-outfit om jag får säga det själv. Beger mig alldeles strax mot pojkvännen och goda vänner. CIAO

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 17:50

Goddag och tjena mors! Dagen har allt bjudit på kanonväder! Bortsett från höstkylan så har det varit strålande sol. Lite mer värme och det hade varit perfekt. Har hunnit med massor idag i alla fall. Solat, städat, plockat lite päron samt några andra mysko bär vi har på tomten. Jag har även målat tå- och fingernaglar i härliga rosa färger. Nu ligger jag och väntar in mamma så vi kan sätta igång med maten. Ikväll blir det bara hon och jag hemma då killarna är borta på diverse saker!  

Vet inte hur det blir senare ikväll, om jag ska åka till pojkvännen eller inte. Får se vad jag känner för helt enkelt. 


Ta hand om er sålänge, PUSS.

 

 

Av delfinafreja - 11 augusti 2011 13:36

 
Av delfinafreja - 11 augusti 2011 11:54

God morgon mina kära läsare! Sovit gott i natt? Det har i alla fall jag, efter en liten tripp med Victoria till lokalen, därefter mys framför tvn med glass i stora lass. Kvällen kunde inte blivit bättre!

Uppe med tuppen i morse, vi vaknade vid sju av att min mamma var uppe och skulle till jobbet. Haha jättekul-.- Vi somnade om och vaknade igen vid tio, skönt. 

Dagen är inte planerad alls, troligtvis blir det en chilldag hemma. Sola lite, bada lite. Kanske baka något gott också, har varit så himla sugen på en blåbärspaj i flera veckor nu! 

Kvällen kommer spenderas hos älsklingen, med vänner. 

Hoppas ni får en bra torsdag allihop. Kan nog komma något mer inlägg under dagen! PUSS 


Smickrande bild på mig.. Haha

Av delfinafreja - 10 augusti 2011 23:13

God kväll alla glada själar! Galet trevlig kväll har jag haft, Victoria kom hit vid sextiden och därefter fick vi i oss lite mat. Efter maten begav vi oss med elscootern till västerängen och lokalen där fina vänner satt och lanade.. Självklart hade vi med oss min mac, så vi satte oss och lanade fb i stället.  Som vanligt avslutade vi kvällen med Chatroullette, haha! Och vi träffade en hel del roliga människor. Idioter och icke-idioter. 

Nu ligger Vickan och jag i källarne och glor lite 2 and a 1/2 men, troligtvis ska vi upp och ta lite glass snart! Hihi.

Natti natti gott folk!


Av delfinafreja - 10 augusti 2011 17:47

Hej hej. Vilken regning dag vi har haft idag. Spöregn hela dagen och då överdriver jag inte det minsta! Så otroligt tråkigt. 

Vaknade upp brevid min fina älskling, pussades lite och när vi insåg vilket skitväder vi vaknat upp till bestämde vi oss för att ha en chilldag och inte göra någonting! Okej, lite gjorde vi väl. Jag hjälpte honom att rensa garderoben.. Haha. 

Annars har vi kollat på film och tv hela dagen, fikat och gosat. Rätt okej en dag som denna! 

Nu är jag hemma igen och planerna för kvällen ser ut som så att min fina vän Vickan kommer hit. Myspys! Alldeles för länge sedan jag träffade henne. Får se vad vi bestämmer oss för att hitta på men vi har hela natten på oss! Hihi


Det var nog allt för mig just nu, bloggar nog mer senare ikväll. 

PUSS!

Victoria och jag, -09 (???)  

Av delfinafreja - 9 augusti 2011 17:46

Dags att göra lite käk.. Familjen är borta ikväll så måste själv stå för käket. Inga problem, det svåra är att komma på VAD.. Haha. Har i alla fall tillslut efter mycket funderande kommit fram till vad jag ska fixa, det blir fisk med äggsås. Mums.

Senare ikväll drar jag till pojkvännen för lite mys! 

Tjingeling!

Av delfinafreja - 8 augusti 2011 21:20

Tjenixen! Var nyss ute och löpte 3,5 km. Kändes rätt tungt med tanke på andningen men stannade bara en gång. Nu i efterhand känns det väl sådär. Skönt att ha gjort det, behövde röra lite på mig men jag skulle ju gärna haft bättre förutsättningar..

Nu vill jag helt ärligt att min andning ska bli bra. Jag blir snart mer än bara irriterad kan jag meddela! 

Förresten, kom att tänka på att jag skulle behöva lite råd i en fråga. Det är nämligen så att när min lön kommer så har jag bestämt mig för att köpa en systemkamera. Frågan är då bara VILKEN.... Det finns hur många som helst! Är det någon av er som är insatt och vet vilka som är bra för en nybörjare som vill ha en någorlunda billig kamera? Har kikat lite på diverse Nikon och Sony, vill helst inte lägga ut mer än 4500.. Vore superduper tacksam för kommentarer! 


Min fina bästavän och jag dagarna innan midsommar. Varje steg jag tar finns du hos mig även om vi befinner oss mil ifrån.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards