delfinafreja

Alla inlägg under augusti 2011

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 16:13

Ja, äntligen är skolan slut för dagen! Men ändå sitter jag här, ensam och fortfarande i skolan.. Måste vänta på mamma som ska köra hem mig. Suck. Passar på att skriva lite på engelskan som ska vara klar imorgon. Vänta, är jag klar? Nej, jag har inte ens påbörjat det. Jag har inte varit någon stanns särskild i sommar, inte gjort något som jag ens kan minnas. Jag ska enligt uppgiften beskriva hur det såg ut, vad jag kände, hörde, doftade(??) och smakade på platsen jag var till. Alltså vad är det för skit? Och sen ska jag ha förberett mig så pass mycket att jag ska kunna hålla en guidad tur för klassen, om stället jag inte ens besökt. Haha, skolan är igång och jag startar med att ligga efter. Bra Jennie, riktigt stabilt..

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 08:20

Av delfinafreja - 29 augusti 2011 08:09

God morgon! Jaha, nu var det dags för ännu en vecka.. Är i skolan nu, lite tidig eftersom bussen går som den gör men jag får bara vänta till halv. Spanska steg tre står på schemat för denna morgon. Senare under dagen beger jag mig åter igen till läkaren.. Fattar inte vad som är så jävla fel hela tiden. Hoppas att detta blir sista gången. 

Ha det bra så länge gott folk, hoppas ni får en härlig start på veckan.

 

Av delfinafreja - 28 augusti 2011 22:00

Tillslut måste kroppen säga ifrån. Den tål inte vad som helst och man kan inte gå runt och hålla sån där skit inom sig hela dagarna. Det går helt enkelt inte..

 

Av delfinafreja - 28 augusti 2011 21:49

Hej på er! Det är alldeles strax sängdags för min del, det är återigen skola imorgon. Suck.. Men det är som jag skrivit förut bara att gilla läget. Nu är det bara nio veckor kvar till höstlovet och sen är det snart jul, därefter går det för hoppningsvis fort till sommarlovet! 

Hoppas att jag kan somna nu snart bara. Natten till idag spenderade jag på mitt favoritställe, i famnen på världens finaste kille! Och tur var väl det, mitt i natten vaknar jag av att hela rummet skiner upp. Sen, två sekunder senare blir det kolsvart igen. Sen igen, och igen och igen. Det var först efter tio minuter en kvart som bullrandet avslöjade att det var åskan som var igång.. Livrädd som man är väckte jag förstås Filip så han fick hålla om mig ännu hårdare. Tillslut somnade jag om. Jag önskar att jag fick ha honom brevid mig VARJE natt.

Av delfinafreja - 28 augusti 2011 16:13

Hej där! Har ni haft en bra helg? Det har i alla fall jag. Jag kom hem för inte så länge sedan, fick låna en cykel och hann precis innan för dörren innan det började spöregna igen! Jag var rätt så glad för det kan jag meddela, haha. 

Nu sitter jag och kollar på "Grey's anatomy", ensam hemma så finns inte särskilt mycket att göra. Ser inte fram emot ännu en vecka i skolan, nu när det börjar på riktigt menar jag. Jaja, det finns inte mycket jag kan göra åt saken.

Ta hand om er allesammans! PUSS

   

Av delfinafreja - 27 augusti 2011 20:08

Hej hej! Vilken dag det har varit, hur varmt som helst! Åkte in till stan och Rocklunda för att kolla på älsklingens match. Var där lite tidigt så strosade runt på marknaden med Isabelle en stund. Sen blev det hockey för fulla puckar. Fick sällskap av Sofia med pojkvän, det tackar jag för! Hjärtat mitt var i alla fall bäst, som alltid vill säga.

Nu, efter lite god mat och glass sitter vi och myser framför tv.n Jag är så galet trött och kan inte förstå varför! 
Nej vi har precis slagit om till "Fångarna på fortet" så nu ska jag kolla lite.

PUSS

Av delfinafreja - 27 augusti 2011 11:30

Tjenare gott folk! Hade en skön fredag på stan, käkade med älsklingen och lite vänner och sen åkte vi hem igen och myste! Somnade rätt så fort, minns inte ens när haha. 

Just nu sitter jag i Filips nybäddade säng och om en halvtimme ungefär åker jag med honom in till stan och Rocklunda. Där ska han lira match senare och jag ska kolla på. Nu ska jag fixa mig lite innan vi åker.

PUSS sålänge!

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards