delfinafreja

Alla inlägg under september 2011

Av delfinafreja - 4 september 2011 20:51

Hej där! Här sitter jag nu, i soffan och har precis sett första avsnittet av årets Idol. Alltid lika kul att se de allra första programmen eftersom det är då alla idioter kommer fram! I slutet kan alla sjunga och då handlar det bara om att vara bäst men nu i början, det är då det är som roligast! Så tycker i alla fall jag, vad tycker ni själva? Brukar ni följa Idol, eller gör ni som mig; ser från början och sen lessnar under vägens gång men kommer tillbaka till slutet?

Jaja, i år har de två nya medlemmar i juryn. En av de är Alexander Bard, han visar från start att han kommer vara hård och ärlig och det gillar jag starkt! 

 

Av delfinafreja - 4 september 2011 17:52

Tjenare! Hur står det till såhär en söndag kväll? Tar ni det lugnt inför den kommande skolveckan? Det gör jag.

Har fått finbesök utav världens bästa mormor och morfar och vi har haft det supertrevligt, nyss åt vi god mat och morfar fick öppna min och lillebrorsans present till honom. Han blev rätt så förvånad men också väldigt glad när han fick ett paket med fem olika paket inuti, haha! Han fick några slipsar och blev så himla glad! Nu har jag dessutom lovat både honom och mormor att jag ska ta mig tiden och komma över till dem snart och hjälpa dem med lite finesser på deras dator. Min ortoligt söta mormor har köpt en ny kamera så nu ska jag hjälpa dem få ordning på bilderna på datorn! Det var ett väldigt uppskattat förslag kan jag meddela er, om ni har svårt att komma på presenter till era mor/far-föräldrar. 

Nu ska jag gå ut på verandan och vara social igen, snart blir det tårta! 

PUSS!

Av delfinafreja - 4 september 2011 09:09

God morgon, god morgon! Inatt har man inte fått mycket sömn inte.. Till en början så har jag fortfarande en helvetes hosta! Vilket har lett till att jag nu har väldigt, väldigt ont i magen och ryggen. Hostar så jag får ont verkligen, och det suger! Men min snälla mamma åkte in och köpte hostmedicin till mig igår kväll. Och den var inte alls lika äcklig som den jag fick hos Filip! Men faktum är dock att hur god en hostmedicin än smakar så smakar det ta mig fan ALDRIG gott! Det kan gå att svälja utan att spy, men usch, eftersmaken blir lika vidrig för det...

Nu är jag i alla fall trött på att hosta! Om någon timme drar jag in till stan för att leta födelsedagspresent till världens bästa morfar som fyller år imorgon!

C YOU! 

        

Av delfinafreja - 3 september 2011 21:45

Tjenare! Som rubriken säger så är jag ledsen för den dåliga uppdateringen på senaste. Jag har inte haft tid helt enkelt att sitta framför datorn. Men för hoppningsvis ska det bli bättring nu!

Dagen har varit supermysig. Vaknade vid nio imorse, tillsammans med mitt hjärta hemma hos mig. Sen begav vi oss hem till honom i det fina vädret! Funderade på att åka iväg och prova på den nya äventyrsgolfen i närheten men älsklingen och jag bestämde oss för att i stället bara mysa och ha det bra. Till kvällen var vi bortbjudna på grillning, jättemysigt!

Och nu har jag precis kommit hem, kikar lite på tv med mamma och gör inte så särskilt mycket. 

Nej nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, tänkte faktiskt ha en riktigt god natts sömn och drömma om min älskling!

Natti natti! 

 

Av delfinafreja - 2 september 2011 15:19

Hej på er! Äntligen är det fredag igen, det är så oerhört skönt! Ikväll är det fotboll som gäller, Sverige - Ungern.  Ska ni också se den? 

Tyvärr är jag fortfarande hostig och mår lite si sådär, så det blir ingen bio med älsklingen som jag hade hoppats på. 

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer här, solen lyser så jag ska ta mig ut på verandan och måla naglarna. 

Ta hand om er!

Puss!

Av delfinafreja - 1 september 2011 21:13

Hej där! Tänkte bara skriva att min dag har varit jättelugn och så tänker jag även avsluta den. Hostande och trött lägger jag mig nu ner i sängen med någon bra film. Hoppas innerligt att jag kan somna inatt. 

PUSS

Av delfinafreja - 1 september 2011 15:01

Hej gott folk! Nej, jag mår inte bättre idag heller.. Går omkring och hostar som en tok och dessutom får jag svårt att andas mellan varven. Så otroligt tröttsamt. 

Kom hem tidigt idag i alla fall, så nu ska jag lägga mig och vila och fortsätta att kolla på "Pretty little liars". Ja, det var nog allt för mig för den här gången!

PUSS

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards