delfinafreja

Alla inlägg den 7 september 2011

Av delfinafreja - 7 september 2011 11:54

Sitter i biblioteket och väntar på att engelskan ska börja.. En timmes lunch har snart gått men jag var inte hungrig, åt så sen frukost med tanke på sovmorgonen vi hade. En skål havregrynsgröt med mammas egengjorda lingonsylt, det är tunga saker det! Så det är inte så konstigt att jag fortfarande är mätt.

That's it for now, later people!


Av delfinafreja - 7 september 2011 11:35

Regn, regn och återigen regn.. Suck.. Att vakna upp till spöregn gör att hela dagen blir fel. Genomblöt innan man ens kommit ner till bussen och väl framme i skolan ser man ut som man stått med kläderna i duschen. Hemskt helt enkelt.

Hittade heller inget paraply imorse ELLER någon regnjacka. Men en snäll lillebror som man har fick man låna hans! Kärlek!

Däremot kan det gärna regna på kvällarna, eller söndagar. Då man kan sitta hemma hela dagen och mysa med en kopp te eller så, då uppskattas verkligen regniga dagar!

 

Såhär snygg var i alla fall jag när jag åkte mot skolan imorse!     

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards