delfinafreja

Alla inlägg den 14 september 2011

-

Av delfinafreja - 14 september 2011 21:30

Händer det igen, kommer jag definitivt inte glömma det och heller inte förlåta.

Godnatt 

Av delfinafreja - 14 september 2011 20:47

Ibland känns det som att ju mer man anstränger sig desto värre blir det. Läxan här kanske är att bara låta livet vara, flyta på helt av sig självt. Se varthän det leder. Vad tror ni? Jag tror jag ska försöka prova på det från och med nu i alla fall. Släppa lite på kontrollen och bara dras med. Men jag lovar ingenting, jag sa bara att jag skulle försöka.
 


Av delfinafreja - 14 september 2011 20:25

Har haft en otroligt seg dag idag. Vaknade vid sju av att lillebrorsan kom in och frågade om jag skulle gå till skolan. Men med feber och en hosta som inte går att beskrivas, tror jag de flesta av er förstår att jag stannade hemma. 

Mammas sambo var hemma, han skulle iväg till Riga idag så han packade och gjorde sig i ordning. Innan han åkte skämde han bort med mig med saft och bulle ute i solen och den friska luften. Det var riktigt skönt faktiskt!  

I övrigt så har jag BARA legat och degat hela dagen, ätit lite glass och försökt piggna till. 

Och visst har det gett resultat! Men att jag känner mig piggare kan faktiskt ha att göra med min älskade middag, SPICYYYY! Gudomliga nr 14 UTAN fläsk. Skulle kunna leva på det!

 

Mums!


Av delfinafreja - 14 september 2011 20:19

Hej allihopa! Tänkte bara tipsa er om den här tävlingen som ordnats av "vadfanskajagheta", där kan man vinna ett valfritt tandsmycke! Klicka er gärna in HÄR för mer information om hur ni kan delta! 

(Ja, det är samma tävling som jag tipsade om för någon dag sen, men hon har anordnat en till)!

PUSS

Av delfinafreja - 14 september 2011 09:52

God morgon! Antar att de flesta av er sitter i skolan just nu, det borde jag också eller nej det borde jag inte. Skulle ha en lektion idag + skoljoggen på morgonen. Men jag kände mig inte särskilt pigg och bestämde mig för att ligga hemma i stället. Jag orkar verkligen inte gå och bli sjuk igen nu när jag äntligen börjat känna mig lite bättre!

Så ja, det innebär en heldag hemma. Vad ska man då hitta på tro. Jo till en början ska jag få i mig lite frukost, därefter tror jag att jag ska städa i ordning rummet så jag slipper göra det i helgen! 

Ha det bra!  

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards