delfinafreja

Alla inlägg den 20 september 2011

Av delfinafreja - 20 september 2011 23:24

Innan jag kryper ihop och släcker lampan tänkte jag hinna med ett godnatt-inlägg. Såg precis klart ett NCIS avsnitt och skulle precis sätta mobilen på laddning när det börjar klia något satan på sidan av magen. Först kliar jag lite utanpå tröjan men det fortsatte klia, på ett väldigt ont sätt.. Så jag kliade under tröjan och kände något konstigt, det var som en liten prick och jag tänkte att det kanske var en sårskorpa eller dylikt. Så kliade lite men märkte efter någon sekund att det satt fast, WTF tänkte jag! :s

Så jag lyckas, på ett oerhört smärtsamt vis dra bort vad det nu var och ser när jag håller det mot ljuset, EN FET JÄVLA ÄCKEL-FÄSTING!! Jag trodde att dom gått och "lagt" sig för vintern. Usch! Jag hatar fästingar och nu kryper det i hela kroppen på mig. 

Har efter att ha tagit bort den fått ett märke, dubbelt så stort som ett vanligt myggbett ungefär och det är ömt! Vet inte om det kan bero på att jag drog loss äcklet men jag hoppas att det inte är något farligt i alla fall. Man kan faktiskt aldrig veta med sånna där kryp.. Usch och tusen gånger usch för att fästingar ens existerar......!


Med det otroligt äckliga inlägget säger jag nu godnatt, glöm inte att kika in imorgon igen och kolla uppdateringarna!

PUSS 

Av delfinafreja - 20 september 2011 22:06

Nu tror du säkert att jag hoppas på nåt som aldrig ska bli av men jag har aldrig lyssnat när du lovat aldrig ställt några krav

För varje gång slutar alltid likadant en låga av hopp en blick av förväntan sen dör en bit av mig om och om igen   



Av delfinafreja - 20 september 2011 20:11

Trött, godissugen, less och jävligt sur att det är hela tre dagar kvar till helgen.. 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards