delfinafreja

Alla inlägg den 5 september 2011

Av delfinafreja - 5 september 2011 22:46

Nu tackar jag för mig och kryper ner bland alla mina älsklingskuddar med täcket i högsta hugg. Inatt ska jag sova som en prinsessa! God natt med er!

Bilden är från idag, vi var vinnare trots att vi inte sprang några 60 meter jag och Clara!

Av delfinafreja - 5 september 2011 22:16

God kväll! När som helst kommer jag somna, det känner jag väldigt tydligt! Ligger redan i sängen, håret är plattat (så jag slipper det imorgon bitti) och larmet är ställt. Får en gnutta sovmorgon imorgon, det kan behövas. Kvällen bjöd på lite varm svartvinbärssaft, som min mormor gjort till oss, tillsammans med lillebrorsan framför Idol.

Ännu en stjärna har tänts, "electropop"! Lyssna och njut av en riktigt skön snubbe!

Av delfinafreja - 5 september 2011 18:39

Tjenare gott folk! Fick alldeles nyss lite middag i magen, det behövdes kan jag säga er! Eftersom det var blodpudding till lunch idag i skolan blev det lite sallad för min del. Matglad som jag är räcker inte lite sallad på långa vägar för att mätta mig. Så ja, maten var mycket välbehövd! Nu väntas lite mys framför någon film och därefter hoppar jag i duschen, vill vara fräsch inför skolfotot imorgon. När man inte bli bra på bild måste man faktiskt göra allt man kan för att se lite bättre ut i alla fall, haha.. Men en rätt viktig fråga jag måste få hjälp med!! Lockigt eller platt hår?

 

Av delfinafreja - 5 september 2011 17:40

Hej! Jag kom precis hem, möttes av en underbar doft! I köket stod mamma och fixade med maten och hon hade precis blivit klar med sin egengjorda lingonsylt! Ja jag blev ganska så lycklig, för det finns ingenting bättre än egengjort! Oavsett vad det är så ska det vara så, det tycker i alla fall jag. 

   

  

Av delfinafreja - 5 september 2011 10:46

Tjenare tjenare! Just nu sitter jag i biblioteket med Märran och Gage, jag har suttit med lite spanska grejer medans de sitter och disskuterar skumma saker som vanligt, haha. Just nu pratar de om Harry Potter och Hogwarts Märran har dessutom lärt mig en ny sak, versaler och gemener! Herre gud jag har aldrig fått lära mig vad dessa skumma ord betyder! Nu vet jag, versaler = STORA bokstäver, gemener = små bokstäver! Jippi! 

Nu ska jag på historialektion, ha det bra! 
PUSS 

Av delfinafreja - 5 september 2011 08:21

God morgon! Måndag igen, vilket betyder en hel veckas skola innan det återigen blir fredag och helg.. Suck. Jag har i alla fall haft en jättebra helg, tillsammans med både älsklingen och släkt. Igår firade vi morfar som fyller 67 idag, grattis morfis! Det var supertrevligt och han blev så glad för sina presenter. 

Nu sitter jag i skolan och börjar spanskan om fem minuter, trött, svar ja. Men idag slutar jag tio över fyra så det är bara att bita ihop!

Tjingeling!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards