delfinafreja

Alla inlägg den 6 september 2011

Av delfinafreja - 6 september 2011 19:10

   

Hej hej! Just nu sitter jag på rummet, har precis vaknat till liv efter att ha legat framför tv:n och myst framför lite "Grey's Anatomy". Försökte coola ner mig lite efter dagen som gått. En riktigt upp-och-ner-dag har jag haft.. Skolfoto, dryga lektioner, dryga människor och sen är det dessutom min och pojkvännens dag idag. Två år och åtta månader.

Nu ska jag snart käka lite, sen tänker jag faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll! 

PUSS

Av delfinafreja - 6 september 2011 13:51

Vilken dag! Dryg engelskalektion på morgonen, fäljt av en kvarts matte. Därefter var det dags för det årliga helvetet "skolfotografering".. Suck.

Det får bli som det blir helt enkelt, jag vill och tänker inte slösa någon energi på att må dåligt över att jag inte är fotogenisk som så många andra. Jag trivs bra med mina flumbilder! 

Nu har vi haft håltimme i en och en halv timme redan och om en halvtimme börjar sista lektionen, tyska. Sen slutar jag fyra och då ska jag hem och sova! Tänker krypa ner under täcket och försöka glömma bort den här helvetes dagen.

Trodde den skulle bli bra, det är trots allt min och Filips dag. Sjätte januari 2009 var dagen det blev vi. Nu, sjätte september 2011 är det lika sant som då men nu har det bara gått två år och åtta månader! 

Hej så länge!

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards