delfinafreja

Alla inlägg den 18 september 2011

Av delfinafreja - 18 september 2011 22:58

Det är äkta vänner vi ringer mitt i natten och pratar med när vi verkligen behöver det. Det är äkta vänner som orkar prata även om de måste upp tidigt morgonen därpå. En äkta vän kan du jämföra med en stjärna. Du kanske inte alltid kan se den, men du vet att den alltid finns där för dig. 

Och en äkta vän, är den familjemedlem du själv fick välja.

Du är min. Jag kan alltid lita på dig och du finns alltid där för mig. Jag kommer alltid stå vid din sida, i gott och ont. För alltid.

Av delfinafreja - 18 september 2011 21:21

God kväll. Vilken dag det har varit. Söndagar är aldrig roliga, därför har jag väl mått som jag har med hur som helst.

Efter att ha kommit hem, pluggat lite och försökt blunda några minuter så var det bara att dra på sig gummistövlarna och bege sig ut i skogen för att plocka svamp. Och svamp blev det kan jag säga er. 

20 liter trattisar samt någon liter vanliga gula kantareller. Inte bara det utan vi hittade även två ENORMA gula fingersvampar.. 

Nu väntas lite mer plugg inför historiaprovet imorgon, därefter väntar kudden på mig. 

Säger väl med dessa bilder godnatt.

En av de jättelika fingersvamparna.

   

Lite av svampen.  

Avslutar med en bild på var en del av svampen tog vägen ikväll. Mums. 

Av delfinafreja - 18 september 2011 12:18

Älskade helg. Varje dag går jag och längtar efter den. Söndagar är inget annat än en stor SUCK för mig. Suck inför den kommande veckan, suck för att det är en hel vecka kvar till nästa. Helg, två dagar utan ens dagliga hemska tankar och utan alla krav och måsten man har i skolan. 

Två dagar där man bara kan vara. Jag älskar mina helger. Tokälskar dem.

Och nu har jag ångest över att det är måndag i morgon. Igen.


   

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards