delfinafreja

Alla inlägg den 25 september 2011

Av delfinafreja - 25 september 2011 19:09

God kväll. Äppelpajen blev gudomlig! Synd bara så glömde jag helt och hållet bort att fota resultatet, den gick åt som smör i solsken! 

Jag ligger nu i sängen med datorn i knät och surfar runt lite, kollar runt på lite kläder jag skulle döda för.. 

Nåja, jag är inte på humör för att plugga så jag drar i stället igång en film. Därefter blir det en lång natts sömn, för imorgon spenderas halva dagen på högskolan för att lyssna på diverse föreläsningar. 

Med det här inlägget säger jag god natt och ta hand om er.

 

Av delfinafreja - 25 september 2011 16:06

Tjenare tjenare! Har inte fått så mycket gjort när det kommer till pluggandet idag.. Suck. Men jag har en tendens att få en jävla massa saker gjorda framåt kvällen. Hm, om det är en bra vana eller inte är väl något som kommer visa sig med tiden. Hittills har jag klarat det väldigt bra i alla fall. 

Hur som helst, nu ska jag fixa lite käk och baka en äppelpaj. Mums. 

Det blir lite spagehtti och köttfärsås och ja som jag nyss skrev, äppelpaj (a lá Jennie) haha! 

Kommer bild på mitt konstverk senare! 

Hej så länge!

Av delfinafreja - 25 september 2011 09:34

 




Av delfinafreja - 25 september 2011 09:20

God morgon! Har varit vaken sen sju.. Inte för att jag var eller är pigg, utan för att min käre älskling var tvungen att gå på någon dommarutbildning klockan åtta. Visst kunde jag ha legat kvar i hans sjöna, varma, stora säng och tagit bussen hem halv elva men jag kände att jag hellre kom hem faktiskt. Det är inte samma sak att ligga i hans säng när inte han är där.

Nåja, jag har inte kunnat sova något sen jag kom hem i alla fall. Såg klart filmen "Hall pass" och den var faktist rätt kul. Nyss vaknade resten av familjen till liv och självklart är det jag som blir lidande för deras jävla bakfylla.. Skylla allt på den enda som inte varit hemma i helgen, det är en alldeles utmärkt plan tycker de..

Så ja, resten av morgonen spenderas inne på rummet, i hopp om att de INTE kommer in och gormar om några fler skitsaker.

Hur har eran helg varit? - Själv har jag haft en mysig helg, älsklingen och jag behövde en helg för oss själva. Verkligen lugn och ro för oss själva.

Nu slår jag på ännu en film och därefter återupptar jag mitt pluggande inför kommande helvetesvecka!
CIAO 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards