delfinafreja

Alla inlägg under september 2011

Av delfinafreja - 12 september 2011 16:52

 

När skolan bestod av en lektion tyckte jag att jag förtjänade min mysdress!

Av delfinafreja - 12 september 2011 14:56

Simpsons på tv och jag har varit ledig så gott som hela dagen, mycket bättre blir det inte! Spanska i 40 minuter, slutade halv tio och jag var hemma igen till elva. Eftersom jag bor där jag gör och bussarna går som de gör tar det faktiskt tid att ta sig hem.. 

Nåja, varit hemma sen elva och har hunnit med en hel del onödigt. Hade planerat att städa rummet men det får bli en annan gång. I stället har jag har tagit mig en lång och skön dusch, kollat film och sovit lite! Vilken måndag. 


Nej nu ska jag ta fram lite kyckling ur frysen och göra lite nytta! 
PUSS 

Av delfinafreja - 11 september 2011 19:25

¡Hola amigos! Har varit dålig uppdatering den här helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Ibland kan det vara så. Hur som helst, har haft en supermysig helg tillsammans med älsklingen. Han var ensam hemma sen i onsdags så jag har varit där och gett honom sällskap. Snäll som jag är! Fullspäckade dagar med mys, hockey, ännu mer mys och en hel del filmtittande! Bland annat såg vi "Klovn the movie", en dansk serie som gjorts till film. Helsjuk film men stundtals var det rätt kul faktiskt, Filip älskade den dock, haha.

Till slut är jag i alla fall hemma igen, lillebrorsan och jag ska snart åka in till stan och köpa hem lite käk. Han som för ungefär en vecka sen fick sitt moppekörkort vill inte göra annat än köra och köra och köra! 


Jaja, nu ska vi strax bege oss! Hörs då!

Av delfinafreja - 10 september 2011 22:30

Gratis glass! Först till kvarn gäller! 

Kom igen nu gott folk, klicka er in på länken här ovan och få en gratis värcdecheck på valfri glass i närmaste butik! Sommaren är inte över än, hihi! PUSS!

Av delfinafreja - 10 september 2011 11:34

Outfit of today.

Hej på er! Nu är det lördag igen då, dagarna har gått så fruktansvärt fort den här veckan! Den har riktigt flugit förbi! Och tragiskt men sant så är det snart dags för skola IGEN.. Suck!

Önskar att jag kunde frysa tiden, låta det vara lördag ett par veckor.  

Nåja, vad har jag för planer för idag egentligen? Jo, jag ska vid ett ta bussen in till stan och kolla på lite hockey, senare ikväll hittar man väl på något skoj. 

Nu ska jag sminka mig lite och göra mig i ordning. 

Have a nice day folks!


Av delfinafreja - 9 september 2011 18:12

Tjenare tjenare! Sitter just nu hemma hos älsklingen, den här gången är han här också! Haha.. Men vi har i alla fall precis sett på film, eller rättare sagt två filmer. Det blev en lite slappfredag idag. Känns som vi behövde det! 

Nu ska vi börja fixa med käk, var tänkt att vi skulle laga tacos till en början men nu blir det en variant a la Filip, haha! 

PUSS så länge!

Av delfinafreja - 9 september 2011 09:06

Hej på er! Jag sitter just nu på samhällslektion, jag och Sofia är klara med vår artikel om FN-sekretariatet så jag fick lite tid för att kolla runt på datorn. Och förstås, tid för mitt nya beroende, "Wordfeud" på Iphone, haha! Det är så beroendeframkallande och jag är fast efter en dag! Just nu sitter jag och spelar mot sju olika personer, leder mot de flesta. 

För er som inte har en aning om vad "Wordfeud" är för något spel så kan jag säga att det är alfapet, man får ett antal bokstäver att försöka bilda ord utav, sen fortsätter man att lägga bokstäver och ord i varandra, det ser tillslut ut som ett korsord. Haha, det är superkul!

Det får underhålla min dag då jag efter den här lektionen som slutar om en kvart, har en jättelång håltimme... Suck. 

Ta hand om er! 

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards