delfinafreja

Alla inlägg den 28 november 2011

Av delfinafreja - 28 november 2011 09:44

Känslan man får när man kommer till skolan en och en halv timme för tidigt. Fick i alla fall skjutss så fick en aning längre sovmorgon än annars. 

Helgen har varit jättebra. Myskväll i fredags med familjen, adventspyssel inför helgen. Därefter kom älsklingen, då väntade en uppesittarkväll. Tog en sovmorgon, bakade lite pepparkakor och sedan bar det av mot honom. Mys. Söndagen bjöd på mycket roligt. Mormor och morfar kom förbi och vi begav oss på julmarknad i Ängsö slott. Hur mysigt som helst! Och vi kom hem med massvis av godis och annat gott. Även någon julklapp. Kvällen bestod av mycket skratt och jag somnade med ett leende på läpparna. 

Sen blev det morgon...

Och jag insåg att det var dags för skola, igen. Suck...

- Har dessutom insett att de där bilderna jag lovade igårkväll, de finns inte. Kollade och såg att bilderna jag tagit var försvunna... Jaja, sånt är livet.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards