delfinafreja

Alla inlägg den 7 november 2011

Av delfinafreja - 7 november 2011 22:20

En trött tjej kryper ner under täcket med datorn i högsta hugg. Lite plugg följt av en förhoppningsvis lång och skön natts sömn skulle inte alls skada. Imorgon bitti får jag någon timmes sovmorgon och senare under dagen väntar tandläkaren. Som jag nämnt tidigare, usch!

Idag kan jag meddela er nu när jag ändå är igång, kände jag verkligen den där höstdepressionen. Efter skolan mötte jag upp en vän på stan, i väntan på bussen.. Gick runt, strosade, pratade. Slutade med en marabou mjölkchoklad och musik i öronen. Somnade på bussen - underbart! Nu till depressionen.. Jag vaknade vid kvart över 6, tog bussen vid 7 och det var mörkt ute. Slutade tio över 4 och kollar ut genom fönstret. Svartare än natten ute. Det mina vänner, är deprimerande! Längtar efter snön nu, älskade snö som lyser upp marken! Kärlek  

Allt för mig, puss.

Av delfinafreja - 7 november 2011 20:04

 

Kladdkakans dag idag och det hyllas med att baka lite kladdkakemuffins. Hur gott som helst! 

Av delfinafreja - 7 november 2011 10:28

Precis klar med spanskan. Sitter nere i biblioteket och försöker komma ifatt i diverse ämnen. Matte b, engelska b, spanska steg 4, svenska b, historia b, samhälle b, tyska steg 1 och internationell ekonomi a. Det vill säga, ALLA ämnen utom idrott. Fan vad roligt det känns. Deprimerad tjej? Japp japp. 

Nu väntas två pissveckor framöver - med prov, prov och ännu mer prov. Dessutom ska jag till tandläkaren imorgon, de ska borra och fixa med den där framtanden som lika gärna kunde ha ramlat ut. Aj. Och ja, jag hatar tandläkaren. Usch. 

Nu har min håltimme alldeles snart passerat och jag borde strax bege mig vidare mot historialektionen. 

Ha en fortsatt bra dag gott folk!

Av delfinafreja - 7 november 2011 08:15

Nu är det bara två månader kvar.. Till vad kanske ni undrar då. Och ja, det är värt att undra över. Det är nämligen två månader kvar till jag och min älskling firar tre år tillsammans. Den 6 januari 2009, det är vårat datum. Bara vårat. Och om två månader har det gått tre år sen jag fann min drömprins, mitt livs kärlek. Och jag vet att vi kommer dela resten av våra liv tillsammans, vi klarar allt sålänge vi håller ihop. 

Jag tänkte egentligen bara skriva lite snabbt att igår var det den 6 november och alltså våran dag, blev dock lite mer än så. Hihi

Av delfinafreja - 7 november 2011 08:07

Jaha, då var det dags igen då. Skola.. Det är inte så att man har längtat direkt. Jag hade mycket hellre tagit en rejäl sovmorgon idag, klivit upp vid elva, slagit på en film, legat i sängen hela dagen och bara degat. Det skulle vara min optimala måndag. Men icke sa nicke.

Härligt är dock att jag på onsdag är ledig från skolan, då hela dagen ska användas till utvecklingssamtal. Och tur som jag har lyckades jag få en perfekt tid. Jag får några timmar sovmorgon och jag hinner i god tid ta den tidiga bussen hem. Hur skönt låter inte det!

Nu väntas spanska. Taggad? Svar nej. 

Jag hoppas bara att den här dagen snabbt är förbi. Suck. 

 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards