delfinafreja

Alla inlägg den 3 november 2011

Av delfinafreja - 3 november 2011 20:38

Godkväll!! Sitter just nu tillsammans med lillebrorsan och spelar guitar hero. Eller, jag snarare sjunger med i låtarna och han spelar. Haha. Just nu spelas "Eye of the tiger" och vi rockar för fullt! Dagen har förövrigt spenderats på stan. Begav mig in med 11-bussen tillsammans med lillebror min, strosade runt och kollade julklappar och farsdag-present. Hittade den alldeles perfekta presenten till mammas sambo! 

Efter ett tag åkte lillebror min hem och jag blev kvar på stan - där jag mötte upp en vän. Han behövde hjälp att 1. hitta i stan och 2. lista ut VAD han skulle köpa till sin far som fyller år. Han hade även glömt farsdag på söndag så det blev dubbelt upp. Inget jag hade något emot eftersom jag tokälskar att shoppa presenter! 

Men självklart hann jag med en hel del shopping åt mig själv också. Bilder kommer senare ikväll.

Dagen fortsatte och nu väntas godis och mys framför någon mysig film. Såfort pojkvännen är klar med sin sketna hockey.. 

Hoppas att ni har haft en lika lyckad dag som jag!

Ciao.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards